میزبانی از کاروان «زیر سایه خورشید» در مسجد مقدس جمکران
کد خبر: 4141614
تاریخ انتشار : ۲۸ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۱۰:۱۵

میزبانی از کاروان «زیر سایه خورشید» در مسجد مقدس جمکران

معاون فرهنگی مسجد مقدس جمکران با اشاره به میزبانی از کاروان «زیر سایه خورشید» در صحن جامع امام مهدی(عج) در روز نهم خردادماه، گفت: در ایام دهه کرامت کاروان‌های متعددی به شهر مقدس قم مشرف می‌شوند که مسجد مقدس جمکران از این کاروان‌ها میزبانی می‌کند.

حجت‌الاسلام مهدی حسین‌آبادی، معاون فرهنگی مسجد مقدس جمکرانبه گزارش ایکنا از قم، به نقل از مرکز خبر مسجد مقدس جمکران، حجت‌الاسلام مهدی حسین‌آبادی، معاون فرهنگی مسجد مقدس جمکران با اشاره به عضویت مسجد مقدس جمکران در ستاد کشوری بزرگداشت دهه کرامت، اظهار کرد: برنامه‌های امسال دهه کرامت براساس برنامه‌ریزی انجام شده از سوی ستاد کشوری با محوریت اعتاب و آستان‌های مقدس برگزار می‌شود.

وی با بیان اینکه در این راستا مسجد مقدس جمکران هم برنامه‌هایی را پیش‌بینی کرده است، بیان کرد: برگزاری جشن‌های متعدد برای دختران دهه 90، بیماران پروانه‌ای، برگزاری جشن ازدواج دانشجویی و همکاری در اجرای پویش سراسری «بهترین دختر دنیا» در دستور کار قرار گرفته است.

معاون فرهنگی مسجد مقدس جمکران با بیان اینکه در ایام مبارک دهه کرامت برگزاری محافل قرآن با موضوع «دختر در قرآن» پیش‌بینی شده است، بیان کرد: ویژه‌برنامه‌هایی در شب ولادت و شام ولادت حضرت فاطمه معصومه(س) در مسجد مقدس جمکران برگزار می‌شود و همچنین سخنرانان و مداحان دو ویژه‌برنامه دعای توسل در ایام دهه کرامت به‌صورت ویژه به مناسبت‌های این ایام می‌پردازند.

وی با اشاره به میزبانی از کاروان «زیر سایه خورشید» در صحن جامع امام مهدی(عج) در روز نهم خردادماه، گفت: در ایام دهه کرامت کاروان‌های متعددی به شهر مقدس قم مشرف می‌شوند که مسجد مقدس جمکران از این کاروان‌ها میزبانی می‌کند.

حسین‌آبادی با بیان اینکه در مجموعه‌های «گل نرگس» و «جوانه‌های انتظار»، برنامه‌های ویژه کودک و نوجوان با موضوع دهه کرامت اجرا می‌شود، اظهار کرد: با توجه به مناسبت سوم خردادماه و سالروز آزادسازی خرمشهر، بیان سیره زنان و دختران شهید در محافل مورد توجه قرار می‌گیرد.

انتهای پیام
captcha