برگزاری اولین یادواره شهید رسانه خراسان‌جنوبی در بیرجند
کد خبر: 4142635
تاریخ انتشار : ۰۱ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۵:۵۸

برگزاری اولین یادواره شهید رسانه خراسان‌جنوبی در بیرجند

مسئول گروه جهادی «شهید فرهادی» خبرنگاران خراسان‌جنوبی گفت: اولین یادواره شهید خبرنگار استان «محمدرضا فرهادی»، شنبه، ششم خردادماه در شهرستان بیرجند برگزار می‌شود. 

برگزاری اولین یادواره شهید رسانه خراسان‌جنوبی در بیرجندبه گزارش ایکنا از خراسان‌جنوبی، مهدی کاظمی‌فرد، مسئول گروه جهادی «شهید فرهادی» خبرنگاران خراسان‌جنوبی، امروز، یکم خردادماه در نشست خبری با اصحاب رسانه گفت: اولین یادواره شهید فرهادی روز شنبه، ششم خردادماه با حضور خانواده‌های شاهد و ایثارگر، جامعه رسانه‌ای و جمعی از مسئولان استان و شهرستان بیرجند و با همت گروه جهادی شهید فرهادی و مرکز نیکوکاری رسانه یاران برگزار می‌شود.

وی با بیان اینکه سخنران محوری این یادواره صفار هرندی، عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام و از راویان انقلاب اسلامی و دفاع مقدس خواهد بود، افزود: در این مراسم ضمن تجلیل از خانواده شهید برنامه‌های فرهنگی و روایتگری دفاع مقدس و جنگ نرم پیش‌بینی شده است.

مسئول گروه جهادی شهید فرهادی خبرنگاران خراسان‌جنوبی ضمن دعوت از عموم مردم به‌ویژه اهالی رسانه برای حضور در این مراسم و بزرگداشت شهید حمدرضا فرهادی، غبارروبی و عطرافشانی مزار شهید را از برنامه‌های جانبی این یادواره برشمرد.

وی با اشاره به فعالیت‌های گروه جهادی شهید فرهادی بیان کرد: گروه جهادی شهید فرهادی از سه سال پیش با همراهی خبرنگاران و اهالی رسانه فعالیت خود را شروع کرده و تاکنون فعالیت‌های متنوع در حوزه اطلاع‌رسانی، جهاد تبیین و اجتماعی عام‌المنفعه داشته است.

یادآور می‌شود، شهید محمدرضا فرهادی، پنجم خرداد سال 65 در منطقه عملیاتی فاو در رقابت با همرزمان شهیدش نمره قبولی گرفت و مهر شهادت و سعادت بر کارنامه زندگی‌اش ثبت شد. او تنها پسر خانواده فرهادی بود که با وجود سن کم دفاع از دین و کشور را بر دل‌مشغولی‌های جوانی برگزید و مادرش را به رضایت حضرت زهرا(س) امیدوار کرد.

انتهای پیام
captcha