تحریم بسیج دانشجویی موجب قوت قلب و پیشرفت این مجموعه است
کد خبر: 4143289
تاریخ انتشار : ۰۳ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۵:۳۶
مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه انصارالحسین(ع) همدان:

تحریم بسیج دانشجویی موجب قوت قلب و پیشرفت این مجموعه است

حجت‌الاسلام نجاری گفت: تحریم بسیج دانشجویی توسط استکبار موجب قوت قلب، پیشرفت و تسریع در کارهای این مجموعه اثرگذار است.

حجت‌الاسلام نجاری مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه انصارالحسین(ع)به گزارش ایکنا، به نقل از روابط عمومی سپاه انصارالحسین(ع) همدان، حجت‌الاسلام نجاری، مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه انصارالحسین(ع) همدان در دیدار با کارکنان سازمان بسیج دانشجویی این استان ضمن تبریک تحریم بسیج دانشجویی توسط ایادی استکبار جهانی گفت: جای تبریک دارد که چنین سازمانی توسط دشمن، مورد کینه و تحریم قرار می‌گیرد.

وی بیان کرد: غضب دشمن علیه بسیج دانشجویی و اقدامات کینه‌توزانه علیه آن نشانه موفقیت، مسیر درست و اقدام صحیح و اثرگذار است و قطعا اگر در این مجموعه اثرگذار نبودیم دشمن از ما خوشحال و راضی بود. تحریم بسیج دانشجویی توسط استکبار موجب قوت قلب، پیشرفت و تسریع در کارهای این مجموعه اثرگذار است.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه انصارالحسین(ع) همدان گفت: با این کارها نقطه سیاهی بر نقاط سیاه دشمن افزوده شد و البته موجب دلگرمی بسیج دانشجویی، رونق بیشتر و روحیه استکبارستیزی بیشتر خواهد شد و این مجموعه را در دفاع از اسلام و ارزش‌های دینی و انقلابی مصمم‌تر خواهد کرد.

نجاری با برشماری ویژگی‌ها و امتیازات بسیج دانشجویی اظهار کرد: یکی از این ویژگی‌ها عدم ملاحظه‌کاری و محافظه‌کاری است؛ مهمترین ویژگی بسیج دانشجویی عدم تنازل از ارزش‌های انقلاب و دین و اسلام است و این ناشی از سیره اهل بیت(ع) است.

وی افزود: بسیج دانشجویی با پیروی از سیره اهل بیت(ع) در برابر هجمات ایستاد و در برابر دشمنان دین کوتاه نیامد و دشمن از همین روحیه می‌ترسد، دومین ویژگی این قشر، مطالبه‌گری بدون محافظه‌کاری و ملاحظه‌کاری از مدیران است.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه انصارالحسین(ع) همدان گفت: در بسیج دانشجویی دفاع از حقوق مردم روز به روز بیشتر می‌شود و این قشر در مقابل ترسوها، جیره‌خواران و مسئولانی که به فکر منافع حزبی و باندی هستند کوتاه نیامده است.

حجت‌الاسلام نجاری تأکید کرد: البته طرح مطالبات باید با رعایت ملاحظات باشد و نباید نتیجه مطالبه‌گری ما با رسانه‌های بیگانه یکسان باشد، یکی دیگر از ملاحظات، ارائه راه‌حل علمی و تخصصی برای رفع مشکلات و مطالبات است و در جلسات مطالبه‌گری باید کار علمی و تخصصی بر انگیزه سیاسی غلبه کند.

انتهای پیام
captcha