بزرگ نمایی مشکلات کشور از حربه‌های دشمن است
کد خبر: 4143646
تاریخ انتشار : ۰۵ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۵:۵۷

بزرگ نمایی مشکلات کشور از حربه‌های دشمن است

خطیب جمعه موقت همدان گفت: برخی افراد شبهات و حرف‌های دشمن را باور می‌کنند که باید گفت معاندان این نظام همیشه دنبال نقطه ضعف‌های ما بوده و کوچکترین مسائل را بزرگ‌نمایی کرده‌اند.

حجت‌الاسلام سید حسن فاضلیان امام‌جمعه موقت همدانبه گزارش ایکنا از همدان، حجت‌الاسلام سیدحسن فاضلیان، امام جمعه موقت همدان، امروز پنجم خردادماه در خطبه‌های عبادی، سیاسی نماز جمعه همدان ضمن سفارش نمازگزاران به تقوای الهی اظهار کرد: ریشه همه اتفاقات خوب برای مومنان تقواست و در این راه است که انسان به سعادت و رستگاری دست پیدا می‌کند.

وی با تبریک دهه کرامت به فضایل امام رضا(ع) اشاره و اظهار کرد: ورود خدام حرم رضوی به استان همدان در قالب کاروان زیر سایه خورشید یک اتفاق مبارک و جشن‌های دهه کرامت باید با شکوه خاصی در استان برگزار شود.

خطیب جمعه موقت همدان در ادامه با استناد به فرمایشات مقام معظم رهبری افزود: مهمترین حربه دشمن ایجاد چالش ذهنی و شبهه‌افکنی و زیر سوال بردن است که در این راستا برای مقابله با جنگ ترکیبی دشمن جهاد تبیین یک ضرورت است، در جهاد تبیین باید اصول و موارد مهم، مبانی و شعارهای انقلاب را برای جامعه و نسل جوان تبیین کرد.

وی با گریزی به حرکات دشمن از سال گذشته در راستای مبرا کردن حکومت پهلوی از فساد و نبود مشکلات در کشور در آن دوران، گفت: برخی افراد شبهات و حرف‌های دشمن را باور کردند که باید گفت معاندان این نظام همیشه دنبال نقطه ضعف‌های ما بوده و کوچکترین مسائل را بزرگ نمایی کرده‌اند.

فاضلیان با تاکید بر هوشیاری و بصیرت در مقابل حرکات دشمن گفت: امروز دستارودهای انقلاب در حوزه‌های مختلف قابل تحسین است به ویژه اخیرا در دریانوردی و در طول تاریخ تشکیل ارتش در ایران سابقه نداشته که نیروی دریایی چنین فتوحاتی داشته باشد و تمام آب‌های دنیا را درنوردیده باشد و با عزت بازگردد که این جای شکر دارد چرا که دشمنان مدعی بودند که ایران نمی‌تواند چنین کاری را انجام دهد اما این افتخار اتفاق افتاد.

وی تصریح کرد: اقدامات و دستارودهای انقلاب امروز باید بازگو شود، ما منکر مشکلات نیستیم اما باید خدمات نیز گفته شود و اگر گفته نشود دشمن سوءاستفاده می‌کند.

وی ضمن انتقاد از کشف حجاب برخی بانوان در کشور گفت: این در کشور اسلامی و کشوری که هزاران شهید برای آن فدا شده قابل قبول نیست و باید طرح هایی که برای مقابله با بد حجابی مصوب می‌شود اجرایی شود. و ازمسئولان می‌خواهیم در برابر مساله حجاب برخورد صحیح و منطقی داشته باشند.

 فاضلیان ابراز کرد: در راستای رفع مشکلات اقتصادی و گرانی و مهار تورم نیز مسئولان باید تلاش کنند در سال مهار تورم باید این شعار محقق شود و مسئولان باید در این زمینه نیز برای رفع مشکل به جدیت تلاش کنند.

انتهای پیام
captcha