مشکلات در قالب یکپارچگی و برابری حل می‌شود
کد خبر: 4143655
تاریخ انتشار : ۰۵ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۶:۱۲
امام‌جمعه ملایر خطاب به مسئولان

مشکلات در قالب یکپارچگی و برابری حل می‌شود

امام جمعه ملایر با بیان اینکه اگر مسئولیتی در نظام گرفتیم نباید مردم را فراموش کرده و به آرمان‌های نظام پشت کنیم، تاکید کرد: همه مسئولان باید این را بدانند که در قالب یکپارچگی و برابری است که مشکلات نظام حل می‌شود و کسی نمی‌تواند به تنهایی کار کند و هر چه پیشرفت است با وحدت به دست می‌آید.

حجت الاسلام علی ارزنده امام جمعه ملایربه گزارش ایکنا از همدان، حجت‌الاسلام محمد علی ارزنده امام جمعه ملایر، امروز 5 خردادماه در خطبه‌های عبادی سیاسی نماز جمعه ملایر ضمن سفارش نمازگزاران به تقوای الهی اظهار کرد: ائمه معصومین در زمان حیاط خود وظیفه یک عمل محوری داشتند که نسبت به زمان خود متفاوت بود.

امام جمعه ملایر ضمن تبریک دهه کرامت اظهار کرد: محوری‌ترین عمل امام رضا(ع) هجرت از مدینه به توس بود و با این هجرت معرفت نسبت به اهل بیت در بین عموم مردم و شیعیان بالا رفت.

وی با بیان اینکه شیعه پس از امام رضا(ع) تبدیل به یک مکتب شد و قدرت پیدا کرد، افزود: امروز بعد از 1300 سال شیعه علی رغم همه تهاجمات نه تنها روی پای خود ایستاده بلکه گسترش پیدا کرده است و یکی از اصلی‌ترین مکتب‌ها در دنیای امروز شیعه است که کسی توان مقابله با این مکتب ندارد.

ارزنده در بخش دیگری از سخنانش با اشاره به دیدار نمایندگان مجلس شورای اسلامی با رهبر انقلاب گفت: رهبری در این دیدار فرصت نمایندگی را به دلیل رشادت‌ها و شهادت شهدا دانستند. امنیت و آسایش امروز ما و اقتدار کشور همه برگرفته از رشادت‌ها و شجاعت‌های شهدا و ایثارگران ما دوران دفاع مقدس و بعد از آن است.

امام جمعه ملایر با بیان اینکه اگر مسئولیتی در نظام گرفتیم نباید مردم را فراموش کرده و به آرمان‌های نظام پشت کنیم، تاکید کرد: باید مواظب بود و فراموش نکرد که هر چه داریم از زحمات و خون شهدا است و همه مسئولان باید این را بدانند که در قالب یکپارچگی و برابری است که مشکل نظام حل می‌شود و کسی نمی‌تواند به تنهایی کار کند و هر چه پیشرفت است با وحدت به دست می‌آید.

حجت‌الاسلام ارزنده ضمن تبریک سوم خرداد و سالروز آزاد سازی خرمشهر این حماسه را برگ زرینی در کتاب انقلاب اسلامی برشمرد و گفت: رزمندگان اسلام با اخلاص کار کرده و خدا را در تمامی مراحل کار در نظر می گرفتند و این رمز پیروزی ما در دوران دفاع مقدس بود.

انتهای پیام
captcha