جشنواره «دختران» در بهزیستی کردستان برگزار شد
کد خبر: 4143656
تاریخ انتشار : ۰۵ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۶:۱۶

جشنواره «دختران» در بهزیستی کردستان برگزار شد

جشنواره «دختران» به مناسبت دهه کرامت و میلاد باسعادت حضرت معصومه(س) و روز دختر مراسم جشنی با حضور مربیان و کارشناسان مسئول و دختران خانه نگهداری امروز، پنجم خرداد در سالن شهید سلیمانی بهزیستی سنندج برگزار شد.

جشنواره دختر

به گزارش ایکنا از کردستان، جشنواره «دختران» به مناسبت دهه کرامت و میلاد باسعادت حضرت معصومه(س) و روز دختر مراسم جشنی با حضور مربیان و کارشناسان مسئول و دختران خانه نگهداری امروز، پنجم خرداد در سالن شهید سلیمانی بهزیستی سنندج برگزار شد.

حسین رسولی، مدیرکل بهزیستی استان کردستان در این جشنواره ضمن عرض تبریک دهه کرامت و میلاد با سعادت حضرت فاطمه معصومه سلام الله و روز دختر گفت: تمام دختران عزیز سرزمینمان با الگوبرداری از سیره حضرت معصومه راه ایشان را در زندگی ادامه دهند.

وی با تأکید بر اینکه دختران ما باید  همیشه سلامت و شاد باشند، بیان کرد: دختران جامعه اسلامی ما با الگوگیری از سیره این بزرگواران در زندگی و آینده خود می‌توانند آینده روشنی را برای خود به ارمغان آورند.

مدیرکل بهزیستی استان کردستان بیان کرد: خانه‌ای که در آن دختر باشد، در حالی که در هر شبانه روز برای پدر دختران عبادت نوشته می‌شود، برکت و رحمت از آسمان ارزانی اش می شود و زیارت فرشتگان از آن خانه قطع نمی‌شود.

یادآور می‌شود؛ در حاشیه این جشن مسابقه ورزشی برای جمعی از دختران خانه نگهداری برگزار و به برندگان مسابقه هدیه اهدا شد و از دختران نمونه و موفق پذیرش شده در مرکز تقدیر شد. 

انتهای پیام
captcha