14 ماهه حافظ قرآن شوید
کد خبر: 4143867
تاریخ انتشار : ۰۶ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۵:۵۱

14 ماهه حافظ قرآن شوید

رئیس اداره امور قرآنی سازمان تبلیغات اسلامی خراسان‌شمالی گفت: علاقمندان می‌توانند طی 14 ماهه به صورت رایگان حافظ قرآن کریم شوند.

14 ماهه حافظ قرآن شویدسید ناصر حسینی، رئیس اداره امور قرآنی سازمان تبلیغات اسلامی خراسان‌شمالی در گفت‌وگو با ایکنا از استان اظهارکرد: ثبت نام در طرح ملی حافظان نور آغاز شده و علاقمندان می‌توانند با پرداخت شهریه ثبت نام در یک دوره آموزشی شرکت کنند و پس از قبولی در آزمون از آموزش‌های لازم به صورت رایگان برخوردار شوند.

وی با بیان اینکه دوره حفظ کل قرآن کریم در ۱۴ ماه به صورت شبانه روزی به همراه اسکان، تغذیه و آموزش در جوار حرم مطهر رضوی می‌باشد، ادامه داد: علاقه مندان می‌توانند برای دریافت اطلاعات بیشتر و ثبت نام به سایت samenoon.com مراجعه و یا با شماره تلفن‌های 05132280572 و 05132280573تماس بگیرند.

حسینی تصریح کرد: از جمله مزایای این دوره می‌توان به زیارت روزانه امام رضا (ع)، ۱۴ ماه اعتکاف با قرآن در جوار حرم مطهر رضوی، زیارت عتبات مقدسه کربلا، نجف، کاظمین و سامرا، بهره مندی از اساتید فنون قرائت، سخنرانان، مداحان و اساتید اخلاق برتر آستان قدس رضوی، اعطای مدرک از طرف موسسه و امکان اخذ مدرک کارشناسی علوم قرآن و حدیث از وزارت علوم است.

رئیس اداره امور قرآنی سازمان تبلیغات اسلامی خراسان‌شمالی با بیان اینکه در این طرح 14 ماه اعتکاف با قرآن در جوار عترت و 14 ماه تمرین سبک زندگی اسلامی انجام می‌شود، گفت: این دوره ویژه خواهران و برادران ۱4تا 22 سال بوده و مهلت ثبت نام تا پایان خرداد ماه سال جاری است.

انتهای پیام
captcha