بیش از ۳۰۰ برنامه طی دهه کرامت در اردبیل اجرا شده است
کد خبر: 4145369
تاریخ انتشار : ۱۳ خرداد ۱۴۰۲ - ۰۸:۵۲
به همت کانون‌های مساجد؛

بیش از ۳۰۰ برنامه طی دهه کرامت در اردبیل اجرا شده است

مدیر ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد اردبیل گفت: بیش از ۳۰۰ برنامه مختلف به همت کانون‌های مساجد در سراسر استان طی دهه کرامت اجرا شد.

300 برنامه دهه کرامت اردبیلبه گزارش ایکنا، به نقل از فهما اردبیل، مصطفی آمون، مدیر ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد اردبیل، ۱۱ خرداد ماه با اعلام این خبر افزود: فعالیت خاص فرهنگی هنری کانون‌های مساجد از شمالی‌ترین نقطه استان تا جنوبی‌ترین نقطه گسترده شده است و بیش از ۳۰۰ برنامه مختلف به همت کانون‌های مساجد در سراسر استان طی دهه کرامت اجرا شد.

مدیر ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد استان اردبیل افزود: شروع ویژه برنامه‌های دهه کرامت هم‌زمان با ولادت حضرت معصومه(س) آغاز شده است که از مهم‌ترین بخش‌های این فعالیت‌ها حضور خادمان حرم شریف حضرت معصومه(س) به همراه پرچم حرم در استان اردبیل بود و جشن‌های مختلفی در سطح مساجد استان با مشارکت کانون‌ها برگزار شد.

وی بیان کرد: ۲۷ گروه تخصصی سرود به صورت حرفه‌ای در ذیل کانون‌های مختلف در سطح استان فعالیت می‌کنند که جمعی از کانون‌ها طی دهه کرامت به صورت خودجوش سرود‌های این مناسبت را به‌صورت خیابانی اجرا کرده‌اند که اجرا‌های گروه‌های سرود در عالی‌قاپو بخشی از این اجرا‌ها بود. آمون تصریح کرد: پویش «کوچه‌های شاد رضوی» برای اولین بار امسال در کانون‌های مساجد کلید خورد و نوجوانان و جوانانی که با ساده‌ترین وسائل بتوانند مسجد و محله را به مناسبت دهه کرامت آذین‌بندی کنند از آن‌ها تجلیل خواهد شد و جوایزی نیز برای آن‌ها پیش‌بینی شده است.

انتهای پیام
captcha