عملیات آب‌رسانی به ۲۹۲ روستا در جنوب سیستان‌وبلوچستان
کد خبر: 4145923
تاریخ انتشار : ۱۶ خرداد ۱۴۰۲ - ۰۶:۲۸
با حضور جانشین کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی انجام شد

عملیات آب‌رسانی به ۲۹۲ روستا در جنوب سیستان‌وبلوچستان

خط انتقال یک‌هزار کیلومتری آب به ۱۶۲ روستای محروم دشتیاری افتتاح و عملیات آب‌رسانی به ۲۹۲ روستای جنوب سیستان‌وبلوچستان با حضور جانشین کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی انجام شد.

آغاز عملیات آب‌رسانی به ۲۹۲ روستا درجنوب سیستان‌وبلوچستانبه گزارش ایکنا از سیستان‌وبلوچستان، به نقل از روابط عمومی سپاه سلمان استان، سردار علی فدوی، جانشین کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی روز گذشته، 15 خردادماه، در جریان اجرای عملیات آبرسانی به ۲۹۲ روستای جنوب سیستان‌وبلوچستان در شهرستان چابهار ضمن گرامیداشت قیام ۱۵ خرداد، اظهار کرد: موضوعات مختلفی برای خدمت‌رسانی در حال انجام داریم که یکی از مهمترین آن آب‌رسانی است، مردم در هر جایی که هستند باید از آب پایدار، بهداشتی و دائمی برخوردار باشند.
 
سردار علی فدوی افزود: قطعاً سیستان‌وبلوچستان بیشترین روستا را در طرح جهاد آب‌رسانی دارد و کل روستاهایی که باید در این استان آب‌رسانی شوند، یک‌هزار و ۷۵۱ روستا هستند که فقط در منطقه پیشین تعداد ۲۲۱ روستا وجود دارد.
 
وی ادامه داد: در هیچ شهرستانی در کشور به این تعداد روستا آب‌رسانی نشده و قرارگاه قدس جنوب شرق نیروی زمینی سپاه برای انجام این طرح مصمم است. در سپاه، خط قرمزی تعریف کردیم که طرح‌های آب‌رسانی باید حداکثر ظرف مدت یک‌سال انجام و اگر منابع مالی به موقع تأمین شود ۶ ماهه هم، آن‌را انجام خواهیم داد.
 
سردار فدوی با بیان اینکه این طرح یک کار جهادی و با اولویت در حال انجام است، گفت: از امسال غیر از آب‌رسانی روستایی، جاده روستایی، خانه روستایی، آب‌خیزداری روستایی و موارد دیگر هم به طرح‌های ما برای انجام، اضافه شده است.
انتهای پیام
captcha