22 سری جهیزیه به نوعروسان تحت پوشش کمیته امداد ملایر اهدا شد
کد خبر: 4146329
تاریخ انتشار : ۱۷ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۳:۳۸

22 سری جهیزیه به نوعروسان تحت پوشش کمیته امداد ملایر اهدا شد

مدیر کمیته امداد امام خمینی(ره) ملایر با بیان اینکه از ابتدای سال ۱۴۰۲ تعداد ۴۰ مورد درخواست جهیزیه ثبت شده است، گفت: 22 سری جهیزیه به نوعروسان تحت پوشش این نهاد اهدا شد.

علی خراسانی مدیر کمیته امداد امام خمینی(ره) ملایرعلی خراسانی، مدیر کمیته امداد امام خمینی(ره) ملایر در گفت‌وگو با ایکنا از همدان اظهار کرد: در حال حاضر 9 هزار و 211 خانواده در قالب 16 هزار و 588 نفر زیر پوشش کمیته امداد ملایر هستند و این خانواده‌ها از خدمات مختلف درمانی، مسکن، فرهنگی، وام‌های خوداشتغالی و... استفاده می‌کنند.

وی با بیان اینکه یکی از خدمات این نهاد تهیه جهیزیه برای نوعروسان زیر پوشش این نهاد است، گفت: از ابتدای سال ۱۴۰۲ تعداد ۴۰ مورد درخواست جهیزیه، در کمیته امداد امام خمینی(ره) ملایر ثبت شده است. 

خراسانی افزود: در این زمینه همزمان با ایام دهه کرامت و میلاد امام رضا(ع) تعداد ۲۲ مورد هرکدام پنج قلم کالا جمعا ۴۸۲ میلیون تومان پرداخت شده است. تعداد ۱۸ مورد نیز پشت نوبت است که به‌زودی این تعداد جهیزیه نیز با همکاری و مساعدت خیرین و اعتبارات امداد تهیه و در اختیار نوعروسان قرار می‌گیرد. 

وی اظهار کرد: در سال گذشته  تعداد ۲۹۰ مورد جهیزیه به‌صورت نقد و کالا پرداخت شده که هزینه نقدی ۳۴۸ میلیون تومان به تعداد ۲۶ مورد کالا به مبلغ شش میلیارد تومان پرداخت شده است.

انتهای پیام
captcha