یادواره شهدای سردشت باید نمادی از دوگانگی استکبار در دفاع از حقوق بشر باشد
کد خبر: 4147153
تاریخ انتشار : ۲۱ خرداد ۱۴۰۲ - ۲۱:۰۹

یادواره شهدای سردشت باید نمادی از دوگانگی استکبار در دفاع از حقوق بشر باشد

مسئول حفظ آثار و ارزش‌های دفاع مقدس سپاه شهدای آذربایجان‌غربی گفت: یادواره شهدای هفتم تیر سردشت باید نمادی از وحدت، آرامش، صلح و مظلومیت مردم و نمادی از دوگانگی استکبار در دفاع از حقوق بشر باشد.

جلسه هماهنگی یادواره شهدای سردشتبه گزارش ایکنا از آذربایجان غربی، سرهنگ جلال‌الدین اعظمی، مسئول حفظ آثار و ارزش‌های دفاع مقدس سپاه شهدای آذربایجان‌غربی ۲۱ خرداد در جلسه هماهنگی برگزاری یادواره شهدای هفتم تیر سردشت اظهار کرد: سردشت نماد رشادت و از خودگذشتگی و مظلومیت است که در دفاع مقدس مورد کین دشمنان قرار گرفته و بزرگ و کوچک و زن و مرد در این شهر به خاک و خون کشیده شدند.

وی افزود: برگزاری یادواره شهدای هفتم تیر سردشت با هدف زنده نگه داشتن یاد شهدا و نشان دادن مظلومیت قربانیان و اوج خساوت دشمنان در استفاده از بمب‌های شیمیایی است.

مسئول حفظ آثار و ارزش‌های دفاع مقدس سپاه شهدای آذربایجان‌غربی ادامه داد: باید این یادواره نسبت به سال‌های گذشته باکیفیت‌تر برگزار شود و در این راستا همدلی و وحدت همه مسئولان لازم است.

وی با بیان اینکه یادواره شهدای هفتم تیر سردشت باید نمادی از وحدت، آرامش، صلح و مظلومیت مردم ونمادی از دوگانگی استکبار در دفاع از حقوق بشر باشد، گفت: این مراسم باید به‌گونه‌ای باشد که در شان شهدا و خانواده آنها بوده و از ظرفیت رسانه‌های برای پوشش گسترده این مراسم استفاده شود.

 

 

انتهای پیام
captcha