استقبال ۳۰۰۰ نفری از دوره‌های تخصصی حفظ قرآن دارالتحفیظ الهادی
کد خبر: 4147202
تاریخ انتشار : ۲۲ خرداد ۱۴۰۲ - ۰۹:۱۵

استقبال ۳۰۰۰ نفری از دوره‌های تخصصی حفظ قرآن دارالتحفیظ الهادی

مدیرعامل دارالتحفیظ الهادی(ع) از ثبت نام ۳ هزار و ۳۴۰ نفر در دوره‌های تخصصی حفظ قرآن این مجموعه از نقاط مختلف کشور خبر داد.

محمدرضا قلیچ خانی مدیرعامل دارالتحفیظ الهادی(ع)محمدرضا قلیچ‌خانی، مدیرعامل دارالتحفیظ الهادی(ع) در گفت‌وگو با ایکنا از فارس، با اشاره به ثبت‌نام دوره‌های تخصصی این مجموعه، گفت: با پایان یافتن مهلت جذب و ثبت نام حفظ قرآن در همه شعب دارالتحفیظ الهادی(ع) شاهد استقبال کم‌نظیر مردم در رشته حفظ قرآن بودیم و این موفقیت حاصل نشد مگر با توکل به خدای متعال و بهره‌گیری از روش‌های متعدد جذب که عمدتاً به صورت چهره به چهره و با حضور فعال قرآن‌پژوهان فعلی مؤسسه همراه بود، انجام پذیرفت که پس از حدود یک ماه تلاش و همکاری، ۳ هزار و ۳۴۰ نفر متقاضی شرکت در دوره‌های حفظ قرآن شدند.

قلیچ‌خانی با بیان اینکه ثبت نام دوره حفظ قرآن کریم از سراسر کشور انجام شده است، اظهار کرد: بیشترین ثبت نامی به ترتیب از شهر‌های جهرم با ثبت نام ۱۴۰۰ نفر، شیراز ۹۰۰ نفر، بندرعباس ۲۶۴ نفر، تهران، ۲۳۱ نفر، شهر صدرا ۲۰۰ نفر، قم ۱۴۱ نفر، اصفهان ۱۲۷ نفر، شهر مهر ۵۹ نفر و... بوده است.

مدیرعامل دارالتحفیظ الهادی(ع) در ادامه گفت: پس از ثبت‌نام، از همه متقاضیان مصاحبه ورودی و تعیین سطح گرفته می‌شود و سپس در اوایل تیرماه کلاس‌ها به صورت همزمان در همه شعب آغاز می‌شود.

انتهای پیام
captcha