90 نیروی متخصص جذب دستگاه‌های دولتی استان می‌شوند
کد خبر: 4148972
تاریخ انتشار : ۳۰ خرداد ۱۴۰۲ - ۲۳:۰۸

90 نیروی متخصص جذب دستگاه‌های دولتی استان می‌شوند

معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری قم گفت: با پیگیری‌های انجام شده در مراجع ملی موفق شدیم سهمیه جذب ۹۰ نفر نیروی متخصص و کارآمد را در طرح استخدامی شهید زین الدین، برای استان قم کسب کنیم.

به گزارش ایکنا از قم، سیدمهدی قریشی، معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری قم در جلسه شورای توسعه مدیریت استان قم که روز گذشته 29 خردادماه برگزار شد، بیان کرد: در طرح استخدامی شهید زین‌الدین، مدیریت استان تاکید ویژه‌ای بر جذب نیرو‌های متخصص، تحول‌گرا و کارآمد دارد تا از این طریق شاهد تحول و رویکرد مثبت در دستگاه‌ها باشیم.

وی ادامه داد: طرح شهید زین‌الدین یکی از طرح‌های موثر با موضوع جذب نیرو‌های تحول‌گرا و متخصص در دستگاه‌های دولتی در استان‌هاست؛ در این طرح هفت دستگاه کلیدی مشخص شده‌اند که سهمیه جذب نیروی جدید دارند و پست‌های کلیدی نیز برای جذب نیرو مشخص شده است.

قریشی با اشاره به اینکه در این طرح ۸۰ نفر به صورت پیمانی و ۱۰ نفر به صورت نخبگانی از طریق مصاحبه و آزمون جذب خواهند شد، گفت: طرح شهید زین‌الدین صرفا به منظور اشتغال‌زایی عمومی نیست بلکه در این طرح دولت به‌دنبال تغییرات مثبت در دستگاه‌هاست تا کارآمدی آن‌ها افزایش یابد.

وی بر تحول در دستگاه‌های اجرایی و افزایش کیفی نیروی انسانی تاکید کرد و یادآور شد: کارگروه‌های توسعه مدیریت در دستگاه‌های اجرایی باید بر موضوع فرهنگ سازمانی تمرکز نموده و برای افزایش بهره‌وری و کارایی نیرو برنامه‌ریزی نمایند و شورای راهبری توسعه مدیریت استان باید در این زمینه هدف‌گذاری و دستگاه‌های اجرایی را بدین سمت هدایت کند.

انتهای پیام
captcha