دوره «مقدمات تدبر در قرآن» و «روش‌های تفکر در قرآن» برگزار می‌شود + پوستر
کد خبر: 4152230
تاریخ انتشار : ۱۲ تير ۱۴۰۲ - ۱۴:۵۵
ویژه دانشجویان؛

دوره «مقدمات تدبر در قرآن» و «روش‌های تفکر در قرآن» برگزار می‌شود + پوستر

«مقدمات تدبر در قرآن» و «روش‌های تفکر در قرآن» نام دوره‌هایی است که از سوی مجمع مدارس دانشجویی قرآن و عترت (ع) دانشگاه تهران برای دانشجویان برگزار می‌شود.

به گزارش ایکنا، دوره «مقدمات تدبر در قرآن» که بانی برگزاری آن مدرسه سفیران قرآن وابسته به مجمع مدارس دانشجویی قرآن و عترت (ع) دانشگاه تهران است، تابستان سال جاری به دو شکل حضوری و حضوری ـ مجازی برگزار می‌شود.

کلاس‌های حضوری این دوره ویژه خواهران، یکشنبه‌ و دوشنبه‌ هر هفته،  ساعت 16 تا 18 برگزار می‌شود که به ترتیب ارائه‌دهنده آنها خانم رسولی و خانم هنزایی‌زاده هستند.

کلاس‌ حضوری ـ مجازی این دوره ویژه خواهران نیز چهارشنبه هر هفته ساعت 10:30 تا 12 توسط خانم قاسم‌پور ارائه می‌شود و خانم شهیدزاده، شکل مجازی این دوره را  یکشنبه‌ هر هفته ساعت 20 ارائه می‌کند.

دوره «مقدمات تدبر در قرآن» ویژه برادران هم به دو شکل حضوری و مجازی در تابستان سال جاری برگزار می‌شود که طی آن آقای حسین‌پور پنج‌شنبه هر هفته ساعت 10 تا 12 در کلاس حضوری مطالب خود را ارائه کرده و یکشنبه و پنجشنبه هر هفته نیز به ترتیب ساعت 13 تا 15 و ساعت 10 تا 12، آقایان مختاری و زرمهی، مطالب خود را به شکل مجازی ارائه می‌کنند.

علاقه‌مندان برای دریافت اطلاعات بیشتر و ثبت‌نام در این دوره می‌توانند به نشانی http://quranetratschool.ir/?p=31277 مراجعه کنند.

همچنین دوره‌ «روش‌های تفکر در قرآن» ویژه خواهران و برادران دانشجو به دو شکل حضوری و مجازی در تابستان سال جاری برگزار می شود که طی آن خواهران می‌توانند برای شرکت در کلاس‌های حضوری که یکشنبه‌ها ساعت 15 تا 17 برگزار شده و خانم کرمی در آن مطالب خود را ارائه می‌دهد، ثبت‌نام کنند.

همچنین خواهران دانشجو می‌توانند برای شرکت در این دوره به شکل مجازی که دوشنبه‌ها ساعت 15:30 تا 17:30 با ارائه خانم مظفری برگزار می‌شود، ثبت‌نام کنند.

این دوره در تابستان سال جاری برای برادران نیز به شکل مجازی  برگزار می‌شود که طی آن، پنج‌شنبه هر هفته ساعت 13 تا 15، آقای علایی به ارائه مطالب خود می‌پردازد.

علاقه‌مندان برای دریافت اطلاعات بیشتر و شرکت در این دوره  نیز می‌توانند به نشانی http://quranetratschool.ir/?p=31292 مراجعه کنند.

دوره «مقدمات تدبر در قرآن» و«روش‌های تفکر در قرآن» برگزار می‌شود + پوستر
 
 

انتهای پیام
captcha