ادامه واکنش‌ها به پیروزی مقاومت فلسطین در جنین
کد خبر: 4152985
تاریخ انتشار : ۱۴ تير ۱۴۰۲ - ۲۳:۰۱

ادامه واکنش‌ها به پیروزی مقاومت فلسطین در جنین

تقابل دو روزه مقاومت فلسطین در اردوگاه جنین در مقابل نظامیان صهیونیست، در نهایت رژیم صهیونیستی را وادار کرد تا دستور عقب‌نشینی نیروهای خود از جنین را صادر کند. امری که با واکنش‌های متعددی در تحسین مقاومت مواجه شده است.

 

به گزارش ایکنا به نقل از المنار، رئیس شورای اجرایی حزب‌الله لبنان در سخنانی در واکنش به عقب‌نشینی نظامیان اشغالگر صهیونیست از شهر و اردوگاه جنین تأکید کرد که در این نبرد منطق مقاومت پیروز شد.

سید هاشم صفی الدین, رئیس شورای اجرایی حزب‌الله لبنان در این باره اظهار داشت: آنچه در جنین رخ داد پیروزی منطق مقاومتی است که می‌تواند اراده دشمن را در هم بشکند.

وی همچنین خاطرنشان کرد: دشمن به هدف خود که ریشه کن کردن مقاومت در جنین بود، نرسیده است.

حماس: عملیات رژیم صهیونیستی در جنین شکست خورد

اسماعیل رضوان، از رهبران جنبش مقاومت اسلامی حماس گفت: عملیات اسرائیل در جنین شکست خورد و ما پیروزی را جشن خواهیم گرفت

ادامه واکنش‌ها به پیروزی مقاومت فلسطین در جنین

وی تأکید کرد: مقاومت می‌تواند در زمان و مکان مناسبی ضرقبه خود را به تل آویو وارد کند. تجاوز اسرائیل به جنین شکست خورد، همانطور که تجاوزات قبل از آن شکست خورد.

وی افزود: جنین و مقاومت شگفت‌انگیزترین نشانه‌های استواری و پایداری را علیه اسرائیل ثبت کردند و عملیات اخیر در تل آویو، اولین پاسخ مقاومت است.

جهاد اسلامی: پیروزی جنین امتداد پیروزی‌های محور مقاومت است

ادامه واکنش‌ها به پیروزی مقاومت فلسطین در جنین

داود شهاب مسئول دفتر رسانه‌ای جنبش جهاد اسلامی تصریح کرد: پیروزی جنین پیروزی کل محور مقاومت است و تصمیم برای ورود به غزه در این رویارویی گرفته شده بود.

مسئول دفتر رسانه در جنبش جهاد اسلامی با بیان اینکه پیروزی امروز جنین پیروزی ملت فلسطین، مقاومت، گردان قدس و همه محورهای مقاومت است، افزود: امروز روز شادی، سربلندی و سربلندی بزرگ است، هرچند که جراحاتی هم بر ما وارد شده است.

وی با بیان اینکه جنین تمام مردم فلسطین را پشت سر خود متحد می‌کند، خاطرنشان کرد: مهمترین پیام در این صحنه این است که مقاومت تنها عاملی است که مردم فلسطین دور آن جمع می‌شوند.

وی همچنین گفت: دشمن معتقد بود که با ضربات پیش‌دستانه ده‌ها رزمنده مقاومت را از بین می‌برد، اما در عمل مشخص شد که در رسیدن به هدف خود ناکام مانده است.

محمد الهندی، معاون دبیرکل جنبش جهاد اسلامی فلسطین هم گفت: دشمن صهیونیستی از دستاوردهای خیالی در اردوگاه جنین صحبت می کند. دشمن صهیونیستی هیچیک از اهدافش در عملیات علیه اردوگاه جنین را محقق نکرد.

ادامه واکنش‌ها به پیروزی مقاومت فلسطین در جنین

وی با اشاره به اینکه اوضاع گردان جنین و گردان‌های مقاومت در اردوگاه خوب است، ادامه داد: ارتش صهیونیستی آمار واقعی تلفات سربازانش در اردوگاه را پنهان می کند.

معاون دبیر کل جهاد اسلامی یادآور شد: سران رژیم صهیونیستی آشکارا دروغ می گویند؛ زیرا می بایست در مقابل جامعه خود پاسخگو باشند.

وی تصریح کرد: پس از نبرد جنین، پایداری مقاومت در کرانه باختری گسترش و تقویت خواهد شد.

الهندی خاطرنشان کرد: رژیم صهیونیستی به دوره قبل از نبرد جنین پسرفت کرده در حالی که الگوی نبرد جنین گسترش خواهد یافت.

ترکیه: تحریکات اسرائیل  غیرقابل قبول است

ادامه واکنش‌ها به پیروزی مقاومت فلسطین در جنین

هاکان فیدان، وزیر امور خارجه ترکیه با بیان اینکه رژیم صهیونیستی بی‌وقفه به اقدامات یکجانبه خود ادامه می‌دهد، تأکید کرد: تحریک‌های افراطی اسرائیل علیه جایگاه و حرمت حرم شریف (مسجد الاقصی) قابل قبول نیست.

وی بر لزوم حمایت همگان از کشور مستقل فلسطینی با پایتختی قدس شرقی و بر اساس مرزهای 1967 تأکید کرد و افزود: این تنها فرمول معتبر برای صلح در خاورمیانه است.

فیدان بر اهمیت جایگاه فلسطین به عنوان عضوی برابر و مستقل در جامعه بین‌المللی در اسرع وقت اشاره کرد.

انتهای پیام
captcha