آمار فصلی طلاق استان ایلام 17 درصد کاهش یافت
کد خبر: 4153837
تاریخ انتشار : ۱۸ تير ۱۴۰۲ - ۱۵:۴۶
مدیرکل ثبت احوال ایلام:

آمار فصلی طلاق استان ایلام 17 درصد کاهش یافت

نجم‌الدین خسروی گفت: آمار فصلی طلاق ثبت شده استان ایلام در بهار امسال، نسبت به مدت مشابه سال گذشته 17درصد کاهش داشته است.

نجم‌الدین خسروی مدیرکل ثبت احوال ایلامنجم‌الدین خسروی، مدیرکل ثبت احوال استان ایلام، در گفت‌وگو با ایکنا از استان اظهار کرد: کل وقایع طلاق ثبت شده استان در سه‌ماهه اول امسال 187 واقعه بوده و در مقایسه با پارسال که شاهد 226 واقعه طلاق بودیم، 17درصد کاهش داشته است.

وی تعداد وقایع ازدواج صورت گرفته استان در سه‌ماهه اول امسال را نیز 346 مورد ذکر و عنوان کرد: در زمینه آمار ازدواج، کاهشی به میزان دو درصد در استان نسبت به بهار سال گذشته اتفاق افتاده است.

خسروی کل آمار ولادت‌های ثبت شده استان را در سه‌ماهه اول امسال 1616 مورد اعلام کرد و افزود: در مدت مشابه سال قبل تعداد 1786 واقعه ولادت در استان ثبت شده است که این امر نشان می‌دهد در زمینه ولادت‌های ثبت شده در استان شاهد کاهش 9درصدی در مقایسه با بهار سال گذشته بوده‌ایم.

مدیرکل ثبت احوال استان درباره میزان فراوانی نام‌های انتخاب شده توسط والدین برای متولدین سه‌ماهه اول امسال گفت: در بین نام‌های پسران، علی، رایان، امیرحسین، حسین، آراد، امیرعلی، هامین، شاهان، ابوالفضل و امیرمحمد به ترتیب بیشترین فراوانی را داشته و در بین اسامی دختران نیز رستا، آنیل، فاطمه، بهار، هانا، نیکا، لاوین و نیلا پرکاربردترین اسامی بوده‌اند.

انتهای پیام
captcha