رقابت ۱۱۷۸ نفر در مرحله شهرستانی مسابقات سراسری اوقاف قم
کد خبر: 4155046
تاریخ انتشار : ۲۴ تير ۱۴۰۲ - ۱۰:۳۳

رقابت ۱۱۷۸ نفر در مرحله شهرستانی مسابقات سراسری اوقاف قم

رئیس امور قرآنی اداره‌کل اوقاف و امورخیریه قم گفت: یک هزار و ۱۷۸ نفر در مرحله شهرستانی چهل‌وششمین مسابقات قرآن اوقاف قم، در هشت رشته شرکت کرده‌اند.

سید محمد صالح‌نژاد، رئیس امور قرآنی اوقاف و امور خیریه استان قمبه گزارش ایکنا، به نقل از روابط عمومی اداره‌کل اوقاف و امور خیریه استان قم، سیدمحمد صالح‌نژاد، رئیس امور قرآنی اداره‌کل اوقاف و امور خیریه استان قم با اشاره به برگزاری چهل‌وششمین مسابقات سراسری قرآن اوقاف در مرحله شهرستانی اظهار کرد: این رقابت‌ها از یکشنبه، ۱۸ تیرماه در قم شروع شده و تا امروز ۲۴ تیرماه ادامه دارد.

وی افزود: مسابقات در رشته‌های حفظ 5، 10و 20 جزء و کل قرآن کریم ویژه آقایان و بانوان، قرائت ترتیل و تحقیق و دعاخوانی ویژه آقایان و بانوان و اذان ویژه آقایان در حال برگزاری است.

رئیس امور قرآنی اوقاف و امور خیریه قم با بیان اینکه آستان مقدس امامزاده موسی مبرقع(ع) برای برگزاری مسابقات ویژه آقایان درنظر گرفته شده است، گفت: بانوان نیز در حرم مطهر امامزادگان ابراهیم و محمد(ع) به رقابت با یکدیگر می‌پردازند.

وی بیان کرد: ۴۳۵ نفر از آقایان و ۷۴۳ نفر از بانوان در این دوره از مسابقات و در قالب مرحله شهرستانی، حضور دارند و در رشته‌های گوناگون با هم رقابت می‌کنند.

انتهای پیام
captcha