میزان عملکرد دستگاه‌های اجرایی در سامانه رصد قابل پیگیری است
کد خبر: 4156483
تاریخ انتشار : ۲۹ تير ۱۴۰۲ - ۰۰:۴۷

میزان عملکرد دستگاه‌های اجرایی در سامانه رصد قابل پیگیری است

معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری قم ضمن بررسی عملکرد دستگاه‌های اجرایی در ثبت آمار اشتغال در سامانه رصد اظهار کرد: در این سامانه میزان عملکرد هر دستگاهی کاملاً مشخص و قابل پیگیری است.

محسن امیدیان، معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری قمبه گزارش ایکنا از قم، به نقل از روابط عمومی استانداری قم، محسن امیدیان، معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری قم، در جلسه بررسی عملکرد دستگاه‌های اجرایی در ثبت آمار اشتغال در سامانه رصد که 28 تیرماه در قم برگزار شد، اظهار کرد: در این سامانه میزان عملکرد هر دستگاهی کاملاً مشخص و قابل پیگیری است.

وی با اشاره به اینکه در این راستا گزارشی تنظیم و به رئیس جمهور تقدیم شده است، مطرح کرد: دستگاه‌ها باید حداکثر تلاش خود را برای بهبود عملکردی خود در این سامانه به‌کار بگیرند.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری قم افزود: در زمینه ایجاد اشتغال اقدامات مطلوبی در سطح استان دنبال می‌شود که لازم است آمار و اطلاعات آن به دقت ثبت شود.

وی با بیان اینکه تا پایان شهریورماه جاری باید به تعهد خود برسیم، بیان کرد: در این فاصله زمانی به صورت هفتگی پیشرفت دستگاه‌ها در سامانه رصد بررسی می‌شود و باید برنامه‌ریزی مناسب در این راستا صورت بگیرد.

انتهای پیام
captcha