یورش صهیونیست‌ها به نابلس یک شهید و ۱۸ مجروح برجای گذاشت
کد خبر: 4156493
تاریخ انتشار : ۲۹ تير ۱۴۰۲ - ۰۸:۳۲

یورش صهیونیست‌ها به نابلس یک شهید و ۱۸ مجروح برجای گذاشت

در جریان یورش بامداد پنجشنبه نظامیان صهیونیست به شهر نابلس در کرانه باختری، یک فلسطینی به شهادت رسیده و حداقل ۱۸ نفر دیگر هم مجروح شدند.

به گزارش ایکنا به نقل از خبرگزاری شهاب فلسطین، صدها شهرک‌نشین صهیونیست به آرامگاه حضرت یوسف در شرق نابلس با همراهی نظامیان مجهز و مسلح این رژیم خبر دادند.
در واکنش به این حمله، جوانان فلسطینی و رزمندگان گروه‌های مقاومت نیز به مقابله مسلحانه با ورود اشغالگران به نابلس پرداختند که نظامیان صهیونیستی نیز به سمت آنها تیراندازی و گاز اشک‌آور پرتاب کردند.

هلال احمر فلسطین درباره این درگیری‌ها اعلام کرد در جریان تهاجم نیروهای اشغالگر به شرق نابلس، ۴ فلسطینی با گلوله واقعی مجروح شده که حال دو نفر از آنها وخیم است و ۱۵ مورد خفگی با گاز نیز گزارش شده است.

 جوان فلسطینی بدر سامی ربحی مصری در نتیجه شلیک گلوله به قفسه سینه‌اش مجروح شد و پس از آن که تلاش پزشکان بیمارستان العربی بی نتیجه مانده، به شهادت رسیده است.

هلال احمر فلسطین پیشتر از زخمی شدن دو فلسطینی به ضرب گلوله صهیونیست‌ها در نابلس خبر داده بود.

از سوی دیگر شبکه ۱۴ تلویزیون رژیم صهیونیستی از تعرض صدها شهرک‌نشین اشغالگر یهودی به آرامگاه حضرت یوسف در شهر نابلس تحت حمایت نظامیان ارتش رژیم صهیونیستی خبر داد.

شهرک‌نشینان صهیونیست هر از گاهی به سرکردگی و تحریک مقامات تندروی تل‌آویو به مسجدالاقصی یورش می برند و تلاش دارند که وضعیت این مکان مقدس را تغییر دهند.

انتهای پیام
captcha