بوسه حجت‌الاسلام قرائتی بر دستان طلبه افغانستانی حافظ قرآن
کد خبر: 4157395
تاریخ انتشار : ۰۱ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۷:۳۴

بوسه حجت‌الاسلام قرائتی بر دستان طلبه افغانستانی حافظ قرآن

حجت‌الاسلام والمسلمین قرائتی در اجتماع قرآنی طلاب، اساتید و کارکنان نمایندگی المصطفی در خراسان، به منظور تکریم از حاملان قرآن کریم، دست طلبه افغانستانی حافظ کل قرآن کریم را بوسید.

محسن قرائتی، رئیس ستاد اقامه نماز

به گزارش خبرنگار ایکنا، حجت‌الاسلام والمسلمین محسن قرائتی، رئیس ستاد اقامه نماز و مفّسر قرآن کریم، امروز یکشنبه یکم مرداد در اجتماع طلاب، اساتید و کارکنان نمایندگی المصطفی در خراسان به نشانه تجلیل و تکریم مقام حاملان قرآن و مروّجان وحی در اقدامی نمادین، دست طلبه جوان حافظ قرآن کریم حجت‌الاسلام حسین حیدری از کشور افغانستان را بوسید.

وی با تأکید بر ضرورت ارائه معارف عمیق قرآن کریم به زبان ساده و روان، همچنین توجه و تمرکز بر موضوعات کاربردی و مورد نیاز بشریت توسط روحانیون اظهار کرد: باید نسبت به روحانیون و طلابی که در حوزه قرآن کار شاخصی انجام داده‌اند، توجه ویژه و حمایت بیشتری صورت گیرد.

یادآور می‌شود، در همین راستا مقرر شد به منظور بحث و تبادل نظر در خصوص راهکار‌های معرفی قرآن به جهان بشری به زبان‌های مختلف، در روز‌های آینده نشستی تخصصی با حضور طلاب غیرایرانی شاخص قرآنی و حجت‌الاسلام والمسلمین قرائتی در نمایندگی خراسان تشکیل شود.

انتهای پیام
captcha