اعزام ۳ گروه جهادی به مدارس اسدآباد
کد خبر: 4159659
تاریخ انتشار : ۱۰ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۱:۴۸

اعزام ۳ گروه جهادی به مدارس اسدآباد

مدیر کانون بسیج فرهنگیان اداره آموزش‌ و پرورش اسدآباد از اعزام سه گروه جهادی به مدارس این شهرستان همزمان با ایام تابستان و در دو قالب آموزشی و عمرانی ‌خبر داد.

اردو جهادیعبدالله الوندی شمیم، مدیر کانون بسیج فرهنگیان اداره آموزش‌ و پرورش اسدآباد در گفت‌وگو با ایکنا از همدان با بیان اینکه از 20 خردادماه سه گروه جهادی به مدارس شهرستان اعزام شدند و تا ۱۵ شهریورماه سال جاری مشغول فعالیت هستند، گفت: این گروه‌ها متشکل از معلمان هستند و خدمات آن‌ها در راستای ارتقای سطح تحصیل دانش‌آموزان در مناطق محروم و زیباسازی مدارس انجام می‌شود.

وی افزود: این گروه‌های جهادی به نام‌ شهدای فرهنگی،‌ شهید صمد وجدانی‌همت و جهادگر بسیجی مرحوم امیر سروچراغی با حضور ۱۳۰ نفر از فرهنگیان شهرستان فعالیت می‌کنند.

مدیر کانون بسیج فرهنگیان اسدآباد با بیان اینکه فعالیت این گروه‌ها به‌صورت داوطلبانه و جهادی انجام می‌شود، گفت: فعالیت‌ها در دو قالب آموزشی و عمرانی است. فعالیت عمرانی شامل نقاشی مدارس، برق‌کشی، ساخت‌‌آبخوری، رنگ‌آمیزی درب و پنجره‌ها، و فعالیت آموزشی شامل برگزاری کلاس ریاضی، زبان، رایانه و... است.

وی با بیان اینکه در این مدت برای یک هزار و ۳۸۰ نفر کلاس آموزشی برگزار شده‌ است و این کلاس‌ها برای همه دانش‌آموزانی است که مشکل تحصیل داشتند، افزود: برگزاری این کلاس‌ها در ایام سال تحصیلی نیز در روزهای پنج‌شنبه ادامه خواهد داشت.

الوندی درباره فعالیت عمرانی این گروه‌ها گفت‌: فعالیت عمرانی در مدارس مناطق محروم چشمه‌علی، گذرکجین، وندرآباد، طویلان‌سفلی، هنرستان فاطمه‌الزهرا، پژوهش‌‌سرای دانش‌آموز انجام شده است.

الوندی درباره محل تأمین هزینه‌های این گروه‌ها بیان کرد: با کمک خود معلمان و خیرین هزینه‌ها تأمین و خیرین علاقه‌مندان به عرصه آموزش می‌توانند کمک‌های نقدی خود را به شماره کارت ۶۰۳۷۷۰۱۶۲۷۳۰۶۳۱۶ به نام پیمان کریمی وازیر کنند.

انتهای پیام
captcha