خدمت‌رسانی 4500 دانشجوی جهادگر فارس در مناطق کم‌برخوردار
کد خبر: 4160203
تاریخ انتشار : ۱۴ مرداد ۱۴۰۲ - ۰۸:۵۵

خدمت‌رسانی 4500 دانشجوی جهادگر فارس در مناطق کم‌برخوردار

مسئول بسیج دانشجویی فارس از خدمت‌رسانی ۴ هزار و ۵۰۰ دانشجوی جهادگر فارس در مناطق کم‌برخوردار طی تاابستان سال جاری خبر داد.

سعید یوسفی، مسئول بسیج دانشجویی فارسبه گزارش ایکنا از فارس، سعید یوسفی، مسئول بسیج دانشجویی فارس امروز، ۱۴ مرداد در حاشیه بازدید از اردو‌های جهادی دانشجویی استان که در قالب قرارگاه عهد خدمت در حال برگزاری است، گفت: به‌همت مدیریت عملیات جهادی بسیج دانشجویی استان فارس بسترسازی‌های لازم برای حضور دانشجویان در مناطق کم‌برخوردار در قالب قرارگاه عهد خدمت صورت گرفته است.
وی با بیان اینکه اردو‌های جهادی دانشجویی استان فارس از تیرماه سال جاری تا پایان شهریورماه برگزار می‌شود، افزود: در این بازه زمانی ۴ هزار و ۵۰۰ دانشجوی بسیجی جهادگر از استان فارس در قالب قرارگاه عهد خدمت دانشجویی به مناطق کم‌برخوردار برای خدمت‌رسانی به مردم این مناطق اعزام می‌شوند.
مسئول ناحیه بسیج دانشجویی استان فارس تصریح کرد: اردو‌های جهادی دانشجویی استان فارس در عرصه‌های فرهنگی، عمرانی، تربیت و آموزش، دامپزشکی، بهداشتی و درمانی، سلامت، کشاورزی، شاداب‌سازی مدارس و... برگزار می‌شود.
یوسفی با اشاره به فعالیت دانشجویان بسیج در مناطق محروم، تصریح کرد: دانشجویان متعهد بسیجی دانشگاه‌های استان فارس با الگوپذیری از جهادگران بعد از انقلاب اسلامی و دوران دفاع مقدس، با هدف خودسازی و خدمت‌رسانی به مناطق کم‌برخوردار، حرکت خودجوش و مقدسی را با هجرت به این مناطق در قالب اردو‌های جهادی آغاز کرده‌اند.
انتهای پیام
captcha