توطئه دشمنان برای جدایی مردم از اهل بیت(ع) در عزاداری محرم شکست خورد
کد خبر: 4160467
تاریخ انتشار : ۱۵ مرداد ۱۴۰۲ - ۰۸:۴۵
قالیباف در نطق پیش از دستور:

توطئه دشمنان برای جدایی مردم از اهل بیت(ع) در عزاداری محرم شکست خورد

رئیس مجلس شورای اسلامی با اشاره به اقامه شایسته و فراتر از پیش‌بینی‌های مجالس عزای امام حسین(ع) گفت: دشمنان ملت ایران که برای جدا کردن این مردم از اهل بیت(ع) برنامه‌ریزی کرده بودند باز هم شکست خوردند و بار دیگر به جهانیان ثابت شد که «ما ملت امام حسینیم».

محمدباقر قالیباف، رئیس مجلس شورای اسلامی

به گزارش ایکنا، محمدباقر قالیباف در نطق پیش از دستور خود در جلسه علنی امروز، یکشنبه 15 مرداد، مجلس شورای اسلامی گفت: ملت مؤمن ایران اسلامی امسال باشکوه‌تر از گذشته و فراتر از پیش‌بینی‌ها مجالس عزای سید و سالار شهیدان را به نحو شایسته اقامه کردند.

وی افزود: توطئه‌گران و دشمنان ملت ایران که برای جدا کردن این مردم از اهل بیت(ع) برنامه‌ریزی کرده بودند باز هم شکست خوردند و بار دیگر به جهانیان ثابت شد که «ما ملت امام حسینیم» و شعله عشق دیرینه ایران به اهل بیت(ع) برافروخته‌تر خواهد شد.                 

قالیباف اظهار کرد: از تمامی بانیان خیر، واعظان معزز، مادحین ارجمند و عموم خادمان برگزاری مراسم‌های عزای محرم امسال در سراسر کشور تقدیر و تشکر می‌کنم. 

رئیس مجلس ادامه داد: همچنین به طور ویژه از تمامی سربازان و پاسداران گمنام امام زمان(عج) و نیروهای جان برکف میدانی در فراجا و سایر نهادها که با دقت و هوشمندی توطئه‌ها را خنثی کردند و آرامش و امنیت مردم را در مجالس عزاداری محرم امسال فراهم کردند، تشکر می‌کنم و قدردان زحمات و ایثار آنها هستیم.

قالیباف در پایان سالروز شهادت فرمانده متعهد و متخصص، امیر سرلشکر خلبان عباس بابایی را گرامی داشت و به تمامی شهدای پرافتخار نیروی هوایی ارتش جمهوری اسلامی ایران درود فرستاد.  

انتهای پیام
captcha