برگزاری محفل شعر و خاطره کوچ چکاوک در اردبیل
کد خبر: 4163698
تاریخ انتشار : ۲۹ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۳:۰۵

برگزاری محفل شعر و خاطره کوچ چکاوک در اردبیل

محفل شعر و خاطره کوچ چکاوک به مناسبت سالروز ورود آزادگان به میهن اسلامی و یادبود شاعر ایثارگر صابر قره داغلو در اردبیل برگزار شد.

محفل شعر و خاطرهبه گزارش ایکنا، به نقل از فرهنگ و ارشاد اردبیل، محفل شعر و خاطره کوچ چکاوک به مناسبت گرامیداشت سالروز بازگشت آزادگان به همراه یادبود درگذشت صابر قره‌داغلو، جانباز هفتاد درصد دوران جنگ تحمیلی و هنرمند و شاعر اردبیلی با حضور جمعی از آزادگان و شاعران 28 مرداد ماه در سالن بیضا اردبیل برگزار شد.

سردار غلامرضا کریمیان، از آزادگان دوران دفاع مقدس در این محفل گفت: ما با پنجمین نوع نبرد که از سوی دشمن به ما تحمیل شده مواجه هستیم و این همان جنگ شناختی و ادراکی است که دشمن تلاش می‌کند با ایجاد بحران هویت و وابستگی‌های فرهنگی، جای خوب و بد و هنجار و ناهنجار را وارونه جلوه دهد. 

وی افزود: سوء مدیریت، مدیریت نادرست، تعطیلی کرسی‌های آزاداندیشی، رها ماندن فضای مجازی، ارتباط اندک نسل‌های قدیم و جدید و عدم گفتمان‌سازی مرام انقلاب و آرمان امام راحل(ره) از حربه‌های دشمن برای دستیابی به هدف‌های شوم خود در نبرد شناختی و ادراکی است. 

خاطره‌گویی آقای بشارتی از رزمندگان و آزادگان اردبیلی از رشادت رزمندگان اسلام در عملیات خیبر و دوران اسارت در زندان‌های عراق و شعرخوانی شعرای حاضر در این محفل ادبی و فرهنگی از بخش‌های قابل ذکر آن بود.

این محفل ارزشی به همت معاونت فرهنگی آموزشی بنیاد شهید و امور ایثارگران استان اردبیل و با همکاری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی و انجمن‌های شعر استان اردبیل برگزار شد.

انتهای پیام
captcha