عملیات‌های مقاومتی ثابت می‌کند اسرائیل سست‌تر از خانه عنکبوت است
کد خبر: 4164209
تاریخ انتشار : ۳۱ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۳:۰۳
پاسخ مقاومت به نتانیاهو:

عملیات‌های مقاومتی ثابت می‌کند اسرائیل سست‌تر از خانه عنکبوت است

شهادت یک نوجوان فلسطینی و تآکید جهاد اسلامی بر گسترش دامنه انتقام، تآکید مقاومت بر تزلزل ارکان رژیم صهیونیستی با تداوم عملیات‌های مقاومتی از جمله تازه‌ترین تحولات فلسطین است.

به گزارش ایکنا به نقل از فلسطین الیوم، ماهر مزهر، عضو کمیته مرکزی جبهه خلق برای آزادی فلسطین امروز سه شنبه تاکید کرد: تهدیدهای بنیامین نتانیاهو، نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی و ایتماربن گویر، وزیر امنیت داخلی این رژیم درباره عملیات نظامی علیه فلسطینیان، ترس به دل مردم ما راه نمی‌دهد و بالعکس دامنه مقاومت را گسترش داده و از جنین به نابلس، طولکرم و الخلیل می‌رساند.

وی تأکید کرد: پیام مقاومت روشن و شفاف است، هر تجاوز رژیم صهیونیستی علیه ملت فلسطین با عملیات استشهادی پاسخ داده می‌شود که برای صهیونیست‌ها دردناک خواهد بود و در واقع شهرک‌نشینان صهیونیست تا زمانی که از فلسطین نروند، هیچ امنیتی نخواهند داشت.

وی انجام دو عملیات استشهادی در حواره و الخلیل طی 72 ساعت گذشته را نشانه شکست امنیتی اسرائیل خواند و گفت: نهاد امنیتی اسرائیل سست‌تر از خانه عنکبوت است و ما به مبارزه و درگیری تا بیرون راندن اشغالگران از خاک فلسطین ادامه خواهیم داد حتی اگر همه ما شهید شویم.

نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی دیروز دوشنبه، 30 مرداد همراه با وزیر جنگ این رژیم در بازدید از محل وقوع عملیات ضد صهیونیستی در جنوب الخلیل مدعی شده بود که این رژیم در میانه موجی از عملیات به رهبری ایران و گروه‌های تحت حمایتش قرار دارد. 

او افزود: اقدامات متعددی را برای بازگرداندن امنیت به شهروندان اسرائیلی اتخاذ خواهیم کرد و تمامی گزینه‌ها بر روی میز قرار دارند.

در عملیات مقاومتی دیروز در منطقه الخلیل در جنوب کرانه باختری یک شهرک‌نشین صهیونیست به هلاکت رسیده و پنج نفر دیگر زخمی شدند.

شنبه گذشته نیز  دو شهرک‌نشین صهیونیست در شهرک حواره در شمال کرانه باختری بر اثر تیراندازی کشته شدند.

رسانه‌های عبری‌زبان امروز سه‌شنبه اعلام کردند که ارتش رژیم اشغالگر به انجام یک عملیات پیش‌دستانه بزرگ در خارج فلسطین یا نوار غزه نزدیک است.

کانال 12 تلویزیون رژیم صهیونیستی اعلام کرد که اسرائیل یک عملیات بزرگ را در واکنش به عملیات‌های فلسطینیان در کرانه باختری پیش رو دارد که در خارج فلسطین یا نوار غزه انجام خواهد شد.

شهادت نوجوان فلسطینی

نظامیان صهیونیست سحرگاه امروز با حمله به شهرک الزیابده در جنوب جنین در شمال کرانه باختری یک نوجوان 17 ساله فلسطینی را به شهادت رساندند.
عثمان عاطف محمد ابوخرج پس از اصابت گلوله به ناحیه سرش زخمی و ساعتی بعد در بیمارستان به شهادت رسید.

عملیات‌های مقاومتی ثابت می‌کند اسرائیل سست‌تر از خانه عنکبوت است/آماده

جنبش جهاد اسلامی با صدور بیانیه‌ای ضمن تبریک و تسلیت شهادت این نوجوان فلسطینی تأکید کرد خون او شعله انتقام را در همه میادین گسترده‌تر خواهد کرد.

این جنبش تأکید کرد: جنایت شنیع کشتار کودک فلسطینی نشانه خواست دشمن و کابینه تروریست آن برای ارتکاب تجاوزگری بیشتر علیه ملت فلسطین است.

انتهای پیام
captcha