آئین گرامیداشت تبیین اندیشه‌های آیت‌الله طالقانی برگزار می‌شود
کد خبر: 4167884
تاریخ انتشار : ۱۹ شهريور ۱۴۰۲ - ۰۸:۵۴
به همت علوم پزشکی کرمانشاه؛

آئین گرامیداشت تبیین اندیشه‌های آیت‌الله طالقانی برگزار می‌شود

آئین گرامیداشت تبیین اندیشه‌ها و یاد و خاطره مجاهد نستوه مرحوم آیت‌الله طالقانی به همت مدیریت فرهنگی بیمارستان آیت‌الله طالقانی با همکاری شورای فرهنگی دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه امروز در محل سالن آمفی تئاتر این بیمارستان برگزار می‌شود.

برگزاری آئین گرامیداشت تبیین اندیشه‌های آیت‌الله طالقانی

فاطمه حدادیان، مدیر امور فرهنگی و فوق برنامه دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه در گفت‌وگو با ایکنا از کرمانشاه، اظهار کرد: به مناسبت بزرگداشت عالم فقید و ربانی، آیت‌الله سید محمود طالقانی آئین گرامیداشت تبیین اندیشه‌ها و یاد و خاطره آن مجاهد نستوه به همت مدیریت فرهنگی بیمارستان آیت‌الله طالقانی با همکاری شورای فرهنگی دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه برگزار می‌شود.

وی با بیان اینکه آیت‌الله طالقانی علمش با جهاد توأم بود و منشأ برکات بسیاری در جامعه اسلامی، افزود: برگزاری آئین‌های سالگرد ارتحال این شخصیت بزرگ فرصتی برای تبیین اندیشه‌های والای این عالم ربانی است که با ایستادگی در برابر استعمار و دفاع از دین گام‌های مؤثری برداشت که باید مورد توجه قرار گیرد.

حدادیان تصریح کرد: آیت‌الله طالقانی به واسطه علم همراه با ایستادگی در برابر ستمگران توانست منشأ منفعت برای تمام آحاد جامعه باشد.

مدیر امور فرهنگی و فوق برنامه دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه با بیان اینکه اخلاص و صفای باطن از صفات این عالم ربانی است، افزود: آیت‌الله طالقانی با تکیه بر صفات ذاتی خودشان در کنار امام راحل توانست به بیداری مردم برای مقابله با حکومت ستمشاهی کمک کند.

وی در پایان یادآور شد: این عالم ربانی با استقامت و مبارزه توانست بسیار مؤثر باشد و این امری است که امروز باید الگوی بسیاری قرار گیرد.

انتهای پیام
captcha