آموز‌های اسلامی با آموزش و تربیت دانش‌آموزان نهادینه باشد
کد خبر: 4168116
تاریخ انتشار : ۱۹ شهريور ۱۴۰۲ - ۲۳:۵۴

آموز‌های اسلامی با آموزش و تربیت دانش‌آموزان نهادینه باشد

امام جمعه کرمانشاه گفت: کیفیت آموزش و تربیت دانش‌آموزان باید به گونه‌ای باشد که آموزه‌های اسلامی در آن نهادینه شود.

آیت‌الله علما امام جمعه کرمانشاه

به گزارش ایکنا از کرمانشاه، آیت‌الله مصطفی علما، امام جمعه کرمانشاه در دیدار با مدیرکل و برخی از معاونین اداره کل آموزش و پرورش استان کرمانشاه با بیان اینکه کیفیت آموزش و تربیت دانش‌آموزان باید به گونه‌ای باشد که آموزه‌های اسلامی در آن نهادینه شود، اظهار کرد: مقبولیت آموزش و پرورش در بین عامه مردم همواره وجود داشته است.

وی افزود: به تعبیر امام راحل بچه مسلمان باید خروجی آموزش و پرورش باشد و این محقق نمی‌شود مگر با رعایت اصل اسلام در آموزه‌های اداره آموزش و پرورش و سعادت جامعه در گرو رعایت معنویت در کنار علمیت است و سلامت در اندیشه و عمل افراد باید ساری شود.

آیت‌الله علما بیان کرد: برخی اوقات تأثیرگذاری حرف معلم مقدم بر حرف والدین است، این حجم تأثیرگذاری امانتی سنگین است که باید رعایت اصل شود و باید گفت درست است حقوقی که یک معلم دریافت می‌کند در برابر کار بزرگی که انجام می‌دهد اندک است، اما کار تعلیم و تربیت نزد خداوند بسیار عزیز است و خود اوست که پاداش اصلی را می‌دهد.

امام جمعه کرمانشاه خطاب به معاونین پرورشی و تربیت بدنی اداره آموزش و پرورش کرمانشاه، افزود: توقع بیشتری از این دو معاونت وجود دارد و باید برنامه مناسبی برای دانش‌آموزان طرح ریزی کنند و آنان را از توطئه‌های دشمن حفظ کنید.

انتهای پیام
captcha