چهارمین سوگواره عکس استانی «راویان عشق» به کار خود پایان داد
کد خبر: 4168605
تاریخ انتشار : ۲۱ شهريور ۱۴۰۲ - ۲۲:۳۵

چهارمین سوگواره عکس استانی «راویان عشق» به کار خود پایان داد

چهارمین سوگواره عکس استانی «راویان عشق» با حضور مدیرکل فرهنگ و ارشاد کردستان و جمعی از مسئولان شهرستانی و هنرمندان استان امروز، 21 شهریور در مجتمع فرهنگی - هنری امیر نظام گروسی بیجار برگزار شد.

اختتامیه چهارمین سوگواره عکس استانی «راویان عشق»

به گزارش ایکنا از کردستان، علی اصغر دریایی، مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی کردستان در آیین اختتامیه چهارمین سوگواره عکس استانی «راویان عشق» که امروز، 21 شهریور در مجتمع فرهنگی امیر نظام گروسی بیجار برگزار شد، گفت: چهارمین سوگواره عکس «راویان عشق» در راستای نکوداشت عکاس عاشورایی زنده یاد امیراحمدزاده برگزار شد.

وی افزود: در کنار برگزاری مراسم اختتامیه چهارمین سوگواره عکس استانی «راویان عشق» نمایشگاهی از آثار برگزیده این سوگواره در مجتمع فرهنگی و هنری امیرنظام گروسی بیجار برپا شد.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی کردستان با اشاره به برگزاری سوگواره در دو بخش حرفه‌ای و موبایلی افزود: ۱۵۰ اثر از هنرمندان استان کردستان به دبیرخانه این سوگواره عکس ارسال شد.

وی در پایان یادآور شد: در این دوره از سوگواره هنرمندان شهرستان‌های قروه، بیجار و کامیاران آثار خود را به دبیرخانه ارسال کردند.

نفرات برگزیده چهارمین سوگواره عکس استانی «راویان عشق»

در بخش عکس موبایلی

فرزانه واعظ مومنی
محمد شهبازی
سامان خدایاری

در بخش عکس حرفه‌ای

سیدعلی رضویان
 فرزانه واعظ مؤمنی
مبین محمدجوادی

یادآور می‌شود؛ علی نوری برگزیده بخش اربعین شد و در این بخش سعید کردی نیز مورد تقدیر قرار گرفت.در این آیین عطیه علی محمدی سپهر محمدی و پوریا سبحانی مورد تقدیر قرار گرفتند.

انتهای پیام
captcha