کتاب «اخلاق النبی(ص) و اهل بیته(ع)» به زبان فرانسه ترجمه و منتشر شد
کد خبر: 4169222
تاریخ انتشار : ۲۵ شهريور ۱۴۰۲ - ۱۴:۲۱

کتاب «اخلاق النبی(ص) و اهل بیته(ع)» به زبان فرانسه ترجمه و منتشر شد

ترجمه فرانسوی کتاب «اخلاق النبی(ص) و اهل بیته(ع)» اثر علامه مرحوم باقرشریف القرشی به همت انتشارات مجمع جهانی اهل‌ بیت(ع) منتشر شد.

کتاب «اخلاق النبی(ص) واهل بیته(ع)» به زبان فرانسه ترجمه و منتشر شد

به گزارش خبرنگار ایکنا، کتاب «اخلاق النبی(ص) و اهل‌ بیته(ع)» اثر علامه مرحوم باقرشریف القرشی، در یک جلد و ۲۸۹ صفحه در قطع وزیری توسط «ابراهیم مونتو بتو» به زبان فرانسوی ترجمه و از سوی انتشارات مجمع جهانی اهل‌ بیت(ع) منتشر شده است.

نویسنده این اثر در چهارده بخش، گوشه‌هایی از فضایل و مناقب اخلاقی پیامبر اکرم(ص) و اهل‌ بیت(ع) را محور قرار داده و به صورت جداگانه به ویژگی‌های اخلاقی، معرفتی و سیره علمی و عملی ائمه اطهار(ع) می‌پردازد و تلاش کرده تا خوانندگان را با این زاویه از شخصیت آنان آشنا کند.

استفاده از کلام نورانی اهل‌ بیت(ع)، رفتار ایشان در برابر دوستان و مواضع‌شان در مقابل مخالفان و توصیف‌های دیگران درباره آنان از جمله منابعی بوده که مُنَصِّف از لابه لای آن‌ها به دنبال تحقق هدف خود بوده است.

همچنین صبر، ورع، زهد، ارشاد، کرامت ورزیدن، مخالفت با جهل، بخل و نیکی به دوست و دشمن از برجسته‌ترین شاخصه‌های مشترک اخلاقی در میان این نور‌های پاک، معرفی شده است.

علاقه‌مندان برای دریافت این اثر می‌توانند به ساختمان معاونت فرهنگی مجمع جهانی اهل‌ بیت(ع) به نشانی قم، بلوار جمهوری اسلامی، نبش کوچه ۶ مراجعه کنند یا با شماره تلفن ۰۲۵۳۲۱۳۱۳۰۷ تماس بگیرند.

انتهای پیام
captcha