اعلام ویژه‌برنامه‌های هیئت علقمه مازندران در هفته دفاع مقدس
کد خبر: 4170225
تاریخ انتشار : ۳۰ شهريور ۱۴۰۲ - ۰۸:۳۱

اعلام ویژه‌برنامه‌های هیئت علقمه مازندران در هفته دفاع مقدس

رئیس هیئت مذهبی علقمه مازندران از برگزاری ۱۰ ویژه‌برنامه به مناسبت هفته دفاع مقدس خبر داد.

باقر رزاق زاده

باقر رزاق‌زاده، رئیس هیئت مذهبی علقمه مازندران، در گفت‌وگو با ایکنا مازندران از برگزاری ۱۰ برنامه در هفته دفاع مقدس توسط این هیئت  خبر داد و گفت: هیئت علقمه مازندران در کنار دیگر برنامه‌های استانی و شهرستانی برنامه‌های متنوع فرهنگی، دینی و مذهبی را در طول  این هفته برگزار می‌کند.

وی تصریح کرد: یکی از برنامه‌های ویژه شهدا، اجرای برنامه پنجشنبه‌های شهدایی که پایه‌گذار آن در استان هئیت علقمه است و در ایام هفته دفاع مقدس، شاهد برگزاری چهلمین برنامه پنجشنبه‌های شهدایی در گلزار شهدای روستای لیند سوادکوه خواهیم بود. در این آیین شهدایی، مداحی مداحان اهل بیت(ع)، روایتگری چندتن از خانواده شهدا و سخنرانی خواهیم داشت.

رزاق‌زاده تصریح کرد: برنامه شب‌های روایتگری با محوریت دفاع مقدس به‌صورت پخش زنده در شبکه‌های فضای مجازی با همکاری اصحاب رسانه و راویان ۸ سال دفاع مقدس، از دیگر برنامه هئیت علقمه در طول هفته دفاع مقدس است.

رئیس هیئت علقمه مازندران با اشاره به دیدار با خانواده معظم شهدای دفاع مقدس، عطرافشانی مزار شهدای منطقه کِسِلیان، بهسازی مزار شهدا و دیدار با خانواده‌های شهید مدافع حرم، در طول هفته دفاع مقدس، خاطرنشان کرد: برگزاری مسابقات پیامکی دلنوشته خوانی به‌صورت فیلم، عکس و متن در این ایام از دیگر فعالیت‌های هئیت علقمه است..

مسئول تشکل‌های فرهنگی، مذهبی، دینی و قرآنی ستاد امر به معروف و نهی از منکر مازندران اظهار کرد: برگزاری مسابقه نقاشی و کاردستی ویژه کودکان در رده سنی زیر ۱۵سال، از دیگر برنامه‌های این هیئت در طول هفته دفاع مقدس است.

رزاق‌زاده در پایان افزود: با توجه به اینکه در سال گذشته هئیت علقمه در چند شهرستان سطح استان برنامه‌های متنوع فرهنگی هنری را به اجرا در آورد، امید داریم که به یاری خدا بتوانیم امسال عملکرد خوبی در برگزاری این برنامه‌های فرهنگی هنری از خود داشته باشیم.

انتهای پیام
captcha