رزمایش رهروان شهدا در قم آغاز شد
کد خبر: 4170330
تاریخ انتشار : ۳۰ شهريور ۱۴۰۲ - ۱۸:۰۳
همزمان با سراسر کشور؛

رزمایش رهروان شهدا در قم آغاز شد

فرا رسیدن چهل و سومین سالگرد هفته دفاع مقدس رزمایش سراسری بزرگ رهروان شهدا به‌ منظور قدردانی از خانواده‌های معظم شهدا و ایثارگران به صورت ویدیو کنفرانسی همزمان با سراسر کشور در قم آغاز شد.

به گزارش ایکنا از قم، با فرا رسیدن چهل و سومین سالگرد هفته دفاع مقدس رزمایش سراسری بزرگ رهروان شهدا به‌ منظور قدردانی از خانواده‌های معظم شهدا و ایثارگران به صورت ویدیو کنفرانسی با فرمان فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و با رمز یا علی بن ابی طالب(ع) همزمان با سراسر کشور امروز ۳۰ شهریورماه در قم آغاز شد.

محمدرضا موحد، فرمانده سپاه امام علی بن ابی طالب(ع) در مراسم آغاز این رزمایش اظهار کرد: در راستای برنامه‌های هفته دفاع مقدس و اجرای فرمان فرمانده معظم کل قوا حضرت امام خامنه‌ای (مدظله‌العالی)،‌ رزمایش رهروان شهدا به منظور دیدار فرماندهان، مدیران و آحاد کارکنان نیروهای مسلح و دستگاه‌های دولتی استان با خانوادۀ معظم شهدا و جانبازان ۷۰درصد از امروز به مدت ۱۰ روز در قم برگزار می‌شود.

وی با اشاره به گسترش فرهنگ مقاومت در جهان گفت: مسیر سرخ شهادت مسیر پیروزی حق بر باطل است که پرچمدار این مسیر بعد از انقلاب جوانان انقلابی هم در دوران دفاع مقدس و هم بعد از آن هستند.

موحد افزود: در این راستا ۳۳۰۰ دیدار در مدت این ۱۰ روز با خانواده معظم شهدا و ایثارگران در استان قم برگزار خواهد شد که با حضور فرماندهان ارشد سپاه، ارتش و فراجا استان در منزل سه خانواده شهید خلبان ارتش علی اصغر آفرین شهریار، شهید فراجا محمود بابایی، شهید پاسدار محمد حسن مشرفیان آغاز شد.

حجت‌الاسلام والمسلمین حسین طیبی‌فر، جانشین نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران در این دیدارها با ابلاغ سلام رهبر معظم انقلاب به خانواده شهدا و با اشاره به صبر و فداکاری خانواده‌های شهدا، گفت: امنیت و ثبات انقلاب اسلامی و کشور به برکت خون شهدا است.

وی یادآور شد: ما با دفاع مقدس مرزهای مقاومت را گسترش دادیم و در این سال‌ها شاهد گسترش فرهنگ مقاومت در میان تمام نسل‌ها و در بین ملت‌های آزادی خواه جهان هستیم.

انتهای پیام
captcha