پویش «مثل فرزند خودم» در اسدآباد برگزار می‌شود
کد خبر: 4170661
تاریخ انتشار : ۰۱ مهر ۱۴۰۲ - ۱۲:۳۹

پویش «مثل فرزند خودم» در اسدآباد برگزار می‌شود

مسئول دارالایتام و المساکین صاحب‌الزمان(عج) اسدآباد از برگزاری پویشی تحت عنوان «مثل فرزند خودم» برای تهیه لوازم تحریر دانش‌آموزان تحت پوشش این مرکز خبر داد.

کمک به دانش آموزان نیازمندسلطان‌علی هادی، مسئول دارالایتام صاحب‌الزمان(عج) اسدآباد در گفت‌وگو با ایکنا از همدان، اظهار کرد: در راستای کمک به دانش‌آموزان و خانواده‌های تحت پوشش این مرکز برای آغاز سال تحصیلی جدید پویش «مثل فرزند خودم» برای تهیه لوازم تحریر در اسدآباد برگزار می‌شود.

وی‌ با اشاره به اینکه این پویش قبل از آغاز سال‌تحصیلی جدید شروع شده و تا پایان مهر ادامه دارد، گفت: تاکنون ۱۵۰۰ بسته لوازم تحریر با همت خیرین تهیه شده و در حال توزیع است، ارزش هر بسته ۲۰۰ هزار تومان است و هر بسته متناسب نیاز آن مقطع تحصیلی تهیه شده است.

هادی در ادامه یکی از برنامه‌های آینده این مرکز، تهیه کفش برای شب عید نوروز بیان کرد: این طرح هر ساله برگزار می‌شود، خیرین و علاقه‌مندان می‌توانند کمک‌های نقدی خود را به شماره کارت ۶۰۶۳۷۳۷۰۰۴۸۸۹۶۳۷۷ نزد بانک مهر ایران واریز کنند و برای دریافت اطلاعات بیشتر با شماره ۰۸۱۳۳۱۱۳۵۷۵ تماس حاصل کنند.

وی گفت: این مؤسسه خیریه از سال ۸۳ شروع به کار کرده و در زمینه کمک به نیازمندان تحت پوشش و افراد و خانواده‌های کم برخودار در حال فعالیت است.

انتهای پیام
captcha