رشادت‌های دوران دفاع مقدس به نسل آینده منتقل شود
کد خبر: 4170752
تاریخ انتشار : ۰۱ مهر ۱۴۰۲ - ۱۸:۰۶

رشادت‌های دوران دفاع مقدس به نسل آینده منتقل شود

استاندار گیلان برپایی نمایشگاه‌های دفاع مقدس را بسیار حائز اهمیت است و گفت: تلاش می‌کنیم در حد توان از لحاظ نرم افزاری و سخت افزاری در برپایی این نمایشگاه‌ها کمک کنیم تا رشادت‌های آن دوران به نسل امروز و نسل آینده انتقال یابد.

نمایشگاه دستاوردهای دفاع مقدس

به گزارش ایکنا از گیلان، اسدالله عباسی، استاندار گیلان امروز، اول مهرماه در حاشیه افتتاح نمایشگاه توانمندی‌های رزمی و فرهنگی نیروهای مسلح گیلان که به مناسبت هفته دفاع مقدس با عنوان «ما متحدیم» در رشت برگزار شد، اظهار کرد: این اتحاد در همه زمینه‌ها از زمان پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی، دوران دفاع مقدس، ایستادگی در برابر تحریم‌های ناجوانمردانه و خنثی‌سازی فتنه‌ها موجب سربلندی ملت و نظام ما شده است.

وی افزود: اقتدار نظام ما نیز برگرفته از خون شهدا و ارزشهای انقلابی است که امام راحل (ره) آن را به یادگار گذاشتند و هم اینک نیز مقام معظم رهبری سکاندار هدایت این نظام و امت اسلامی هستند.

استاندار گیلان با اشاره به افتتاح نمایشگاه دفاع مقدس گفت: در این نمایشگاه بخشی از دستاوردهای نظامی و فرهنگی مربوط به دوران طلایی دفاع مقدس به نمایش گذاشته شده که مردم می‌توانند وقایعی را که در آن دوران اتفاق افتاده با اسناد و مدارکی که در این زمینه وجود دارد مرور کنند.

رشادت‌های دوران دفاع مقدس به نسل آینده منتقل شود

وی با بیان اینکه امروز به توانایی تولید مدرن‌ترین و پیشرفته‌ترین تجهیزات و تسلیحات نظامی در بخش‌های مختلف دست یافته‌ایم، برپایی نمایشگاه‌های دفاع مقدس را بسیار حائز اهمیت است و گفت: تلاش می‌کنیم در حد توان از لحاظ نرم افزاری و سخت افزاری در برپایی این نمایشگاه‌ها کمک کنیم تا رشادت‌های آن دوران به نسل امروز و نسل آینده انتقال یابد.

رشادت‌های دوران دفاع مقدس به نسل آینده منتقل شود

عباسی با تأکید بر اینکه دستاوردهای معنوی و ارزش‌های نظام باید حفظ و به نسل امروز منتقل شود، گفت: نسل امروز باید بداند که جوانان، رزمندگان و مردم ما در دوران دفاع مقدس چه شجاعت، ایثار و فداکاری‌های داشتند تا توانستند آن حماسه عظیم را خلق کنند.

رشادت‌های دوران دفاع مقدس به نسل آینده منتقل شود

نمایشگاه توانمندی‌های رزمی و فرهنگی نیروهای مسلح گیلان به مناسبت هفته دفاع مقدس با عنوان «ما متحدیم» از امروز به مدت یک هفته در پیاده راه فرهنگی میدان ذهاب (شهرداری) رشت افتتاح شد؛ در این نمایشگاه ۲۴ غرفه که ارائه دهنده توان رزمی و فرهنگی نهادها، ارگان‌ها و نیروهای مسلح استان و تسلیحات نظامی در آن به نمایش درآمده است.

انتهای پیام
captcha