ایثارگران جهاددانشگاهی یزد تجلیل شدند
کد خبر: 4171060
تاریخ انتشار : ۰۳ مهر ۱۴۰۲ - ۱۵:۳۵

ایثارگران جهاددانشگاهی یزد تجلیل شدند

در مراسمی به مناسبت هفته دفاع مقدس و با حضور فرمانده یزدی دوران دفاع مقدس، از ایثارگران و رزمندگان سازمان جهاددانشگاهی استان یزد تجلیل شد.

ایثارگران جهاددانشگاهی یزد تجلیل شدندبه گزارش ایکنا از یزد، مراسم تجلیل از رزمندگان و ایثارگران سازمان جهاددانشگاهی استان یزد، امروز، سوم مهرماه به مناسبت هفته دفاع مقدس با حضور سردار محمدمهدی فرهنگ‌دوست، فرمانده یزدی دوران دفاع مقدس در سالن جلسات این نهاد برگزار شد.

محمدرضا دهقانی فیروزآبادی، رئیس سازمان جهاددانشگاهی استان یزد در این مراسم گفت: به مناسبت هفته دفاع مقدس، اجرای رویداد فرهنگی «منشور مقاومت» به عنوان یک طرح درون سازمانی با هدف اعتلای روحیه جهاد و مقاومت، همچنین تجدید میثاق با ایثارگران و شهیدانی که در سنگرهای مقاومت در راه خدا گام برداشتند، کلید خورد. 

وی ادامه داد: بازگویی و انتشار خاطرات دوران دفاع مقدس، حضور در کنار تربت پاک شهدا، برپایی نمایشگاه عکس با بهره‌گیری از تکنیک واقعیت افزوده، تجلیل از ایثارگران، رزمندگان و خانواده شهدای عظیم الشأن جنگ تحمیلی از جمله فعالیت‌های شاخص این رویداد بوده است. 

دهقانی بیان کرد: در ادامه این برنامه‌ها نیز هر روز یک اثر برجسته از سیمای دفاع مقدس به عزیزان معرفی و در دسترس ایشان قرار خواهد گرفت.

یادآور می‌شود در پایان این مراسم از احمد افروزیان، حسن غفوری، محمدحسین فرهنگ‌پور، محمود دهقان و کاظم هلیچه از ایثارگران عضو سازمان جهاددانشگاهی یزد تجلیل شد و مسئولان و اعضای این نهاد به شهید گمنام مدفون در دانشگاه علم و هنر ادای احترام کردند.

انتهای پیام
captcha