ایثارگران اداره‌کل تأمین اجتماعی لرستان تجلیل شدند
کد خبر: 4171353
تاریخ انتشار : ۰۴ مهر ۱۴۰۲ - ۱۸:۴۴
به مناسبت هفته دفاع مقدس؛

ایثارگران اداره‌کل تأمین اجتماعی لرستان تجلیل شدند

آیین گرامیداشت هفته دفاع مقدس با محوریت تجلیل از ایثارگران اداره‌کل تأمین اجتماعی لرستان برگزار شد.

منوچهر گودرزی، مدیرکل تامین اجتماعی لرستانبه گزارش ایکنا از لرستان، منوچهر گودرزی، مدیرکل تأمین اجتماعی لرستان امروز، چهارم مهرماه در آیین گرامیداشت هفته دفاع مقدس که با محوریت تجلیل از ایثارگران اداره‌کل تأمین اجتماعی لرستان برگزار شد، با تبریک هفته دفاع مقدس، اظهار کرد: مقام معظم رهبری در دیدار خود به مناسبت هفته دفاع مقدس فرمودند: عظمت واقعی دفاع مقدس را باید شناخت، وقتی رهبر می‌فرماید که بیشتر باید شناخته شوند باید ببینیم کجای کار هستیم که رهبر اینگونه فرمودند.

وی ادامه داد: سعی می‌کنیم برنامه‌ای برگزار کنیم که گوشه کوچکی از زحمات شما در دوران دفاع مقدس را نشان دهیم.

گودرزی تصریح کرد: مقام معظم رهبری از چهار زاویه دفاع مقدس را تشریح کردند که لازم است به آن‌ها توجه ویژه داشته باشیم.

وی با اشاره به شأن و جایگاه ایثارگران جنگ تحمیلی و ضرورت اشاعه فرهنگ تکریم این عزیزان و ترویج روحیه ایثار و مقاومت در جامعه گفت: ایثارگران و جانبازان قهرمان واقعی و همیشگی این مرز و بوم و سند زنده حقانیت انقلاب اسلامی در هشت سال دفاع مقدس هستند و باید همواره فداکاری‌ها و ایثارگری‌های این بزرگواران الگوی خدمت به مردم باشد.

مدیرکل تأمین اجتماعی لرستان افزود: ایثارگران انسان‌های جان برکفی هستند که طی سال‌های دفاع مقدس و تجاوز و تعرض دشمن، در خطوط مقدم جبهه، قهرمانانه سینه خود را برابر گلوله‌های دشمن سپری کرده و در راه حفظ کیان اسلام و انقلاب، جان، جسم و سلامت خود را تقدیم کردند.

وی اضافه کرد: تأمین اجتماعی در لرستان ۱۳۷ هزار و ۸۳۵ بیمه شده اجباری دارد که این افراد در ۱۸ هزار و ۷۶۳ کارگاه فعال مشغول به فعالیت هستند و فتخار ما این است که برخی از ایثارگران و جانبازان تحت پوشش این سازمان هستند.

گودرزی تعداد بیمه شده‌های خاص تحت پوشش تامین اجتماعی لرستان را ۹۴ هزار نفر اعلام کرد و با بیان اینکه هزار و ۸۰۴ نفر مقرری بگیر بیمه بیکاری در استان داریم، اظهار کرد: در مجموع ۲۳۵ هزار و ۸۵۰ نفر بیمه شده اصلی تحت پوشش تأمین اجتماعی لرستان بوده و از خدمات مختلف آن بهره‌مند هستند.

وی با بیان اینکه ۸۵ هزار و ۱۷۵ نفر مستمری‌بگیر و بازنشسته در لرستان از خدمات تأمین اجتماعی استان بهره‌مند هستند، اضافه کرد: با احتساب افراد تبعه و خانواده آنان که تحت پوشش تأمین اجتماعی هستند، در مجموع از کل جمعیت لرستان ۴۳ درصد معادل ۷۷۵ هزار و ۵۷۲ نفر با تأمین اجتماعی در ارتباط بوده و از خدمات درمانی استفاده کرده و یا مستمری ‌بگیر هستند.

انتهای پیام
captcha