برگزاری همایش «جهاد، ایثار و مقاومت» بسیج کارگری و کارخانجات در بابل
کد خبر: 4171371
تاریخ انتشار : ۰۴ مهر ۱۴۰۲ - ۲۲:۳۶

برگزاری همایش «جهاد، ایثار و مقاومت» بسیج کارگری و کارخانجات در بابل

همایش بزرگ «جهاد، ایثار و مقاومت» بسیج کارگری و کارخانجات، چهارم مهر ماه در سالن همایش مرکز مخابرات استان مازندران در بابل برگزار شد.

مسئول سازمان بسیج کارگران و کارخانجات کشور

به گزارش ایکنا از مازندران به نقل از روابط عمومی سپاه کربلا، به همت سازمان بسیج کارگران و کارخانجات سپاه کربلا، همایش بزرگ «جهاد، ایثار و مقاومت» جامعه کارگری و کارفرمایی در هشت سال دفاع مقدس با حضور فرمانده سپاه کربلا، معاون وزیر کار، تعاون و رفاه اجتماعی، مسئول سازمان بسیج کارگری و کارفرمایی کشور و جمعی از کارگران زحمتکش مازندران، چهارم مهرماه در سالن همایش مرکز مخابرات استان مازندران در بابل برگزار شد.

حمیدرضا الله‌ بداشتی، مسئول سازمان بسیج کارگران و کارخانجات کشور در این همایش گفت: امروز با تعهد و تخصص در عرصه بازدارندگی، اگر کسی بخواهد چشم چپ به ما نگاه کند، با قدرت نظامی جلوی آن‌ها می‌ایستیم.

وی افزود: شما کارگران در جنگ اقتصادی هستید، راز موفقیت ما در دوران دفاع مقدس که جلوی بیش از ۸۰ کشور ایستادیم، تعهد، تخصص و ولایت‌مداری بود.

الله بداشتی تصریح کرد: اگر بتوانیم آرایش دفاع مقدسی را بگیریم، قطعاً حوزه اقتصادی ما مثل حوزه نظامی پیشرفت کرده و موفق خواهیم شد.

مسئول سازمان بسیج کارگران و کارحانجات کشور با بیان اینکه هشت سال دفاع مقدس به الگویی برای کل دنیا تبدیل شد، خاطرنشان کرد: عبور از تنگناهای اقتصادی دشوار است، اما ما باید ادامه دهیم و پیروزی از آن ماست.

الله بداشتی گفت: همکاران ما در وزارت تعاون کار و رفاه اجتماعی جهت آسایش کارگران عزیز تلاش می‌کنند تا جلوی خانواده خجالت زده نشوند.

مسئول سازمان بسیج کارگران و کارحانجات کشور در پایان گفت: امروز بسیج و سپاه، مأمن امن شماست و ما به‌عنوان سرباز به شما این قول را می‌دهیم که حامی شما باشیم.

در پایان این همایش، از خانواده‌های معظم شهدای جامعه کارگری، فرماندهان برتر حوزه‌های مقاومت بسیج کارگری، بانوان نمونه و کارگران شاخص صنف‌های مختلف، کارگران قهرمان و مدال‌آور، کارآفرینان برتر، کارگران و گروه‌های جهادی شاخص جامعه کارگری و کارفرمایی استان مازندران، تجلیل و قدردانی به عمل آمد.

انتهای پیام
captcha