رونمایی از دو جلد کتاب بررسی نقش اسنادی جمعیت هلال احمر آذربایجان غربی در دفاع مقدس
کد خبر: 4171778
تاریخ انتشار : ۰۶ مهر ۱۴۰۲ - ۲۰:۲۸

رونمایی از دو جلد کتاب بررسی نقش اسنادی جمعیت هلال احمر آذربایجان غربی در دفاع مقدس

مراسم تجلیل از ایثارگران دفاع مقدس و رونمایی از دو جلد کتاب بررسی نقش اسنادی جمعیت هلال احمر آذربایجان غربی در دفاع مقدس برگزار شد. 

رونمایی از دو جلد کتاب بررسی نقش اسنادی جمعیت هلال احمر آذربایجان غربی در دفاع مقدسبه گزارش ایکنا به نقل از روابط عمومی جمعیت هلال احمر آذربایجان غربی، مراسم تجلیل از ایثارگران دفاع مقدس و رونمایی از دو جلد کتاب بررسی نقش اسنادی جمعیت هلال احمر آذربایجان غربی در دفاع مقدس برگزار شد.

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس در این مراسم اظهار کرد: هلال احمر نقش موثری را در دفاع مقدس داشت و اولین سازمانی است که اسناد و مدارک زمان دفاع مقدس توسط این جمعیت جمع‌آوری و رونمایی خواهد شد.

جلیل وحیدی افزود: دفاع مقدس گنج عظیمی است که باید توسط ما مردم کشف شود و رسالت هلال احمر نیز در این زمان حفظ آثار و ثبت اسناد دفاع مقدس بود که با جمع‌آوری و تبدیل این اسناد به ۲ جلد کتاب توانست در این امر مهم پیشتاز دیگر ارگان‌ها و ادارات باشد.

امیر سرتیپ دوم هرمز طبرخونی، فرمانده لشکر ۴۶ پیاده ارومیه نیز در این همایش گفت: در دفاع مقدس امدادگران هلال احمر نیز دوشادوش رزمندگان حضور داشتند که در این راه پر افتخار ۴۹۰ امدادگر شهید شدند.

وی با اشاره حضور امدادگران هلال احمر در دفاع مقدس افزود: امدادگران فرشتگانی بودند،سرشار از ایثار و خود گذشتگی و سراسر عشق که برای خدمت رسانی به مجروحین جنگ حضور داشتند.

در این همایش از دو جلد کتاب بررسی اسنادی نقش جمعیت هلال‌احمر در دوران دفاع مقدس توسط مدیران و فرماندهان رونمایی شد.

در ادامه این برنامه از خانواده شهید مدافع امنیت عباس فاطمیه و خانواده ایثارگر و جانباز سرافراز مرحوم امیر سعید‌زاده از سردشت همچنین از ایثارگران و امدادگران دفاع مقدس و کارکنان جمعیت هلال‌احمر تجلیل شد.

 

انتهای پیام
captcha