پارتی بازی و رانت آثار مخربی برای جامعه به‌دنبال دارد
کد خبر: 4171914
تاریخ انتشار : ۰۷ مهر ۱۴۰۲ - ۱۵:۴۳

پارتی بازی و رانت آثار مخربی برای جامعه به‌دنبال دارد

امام جمعه موقت همدان با تأکيد بر اینکه تبعیض بین افراد جامعه امری ناپسند و در دین مبین اسلام مورد نکوهش قرار گرفته است، گفت: مسئولان و مدیران باید از تبعیض و فرق بین مراجعان به نهادها و ادارات پرهیز کنند و در رسیدگی به امور مردم نهایت عدالت را به کار گیرند چرا که پارتی بازی، رانت و تبعیض آثار مخربی برای جامعه به‌دنبال دارد.

امام جمعه موقت همدانبه گزارش ایکنا از همدان، حجت‌الاسلام والمسلمین حسن طاهری، امام جمعه موقت همدان، امروز، هفتم مهرماه در خطبه‌های عبادی، سیاسی نماز جمعه همدان ضمن سفارش نمازگزاران به تقوای الهی، تقوا را مایه آرامش و رسیدن به سعادت دانست و اظهار کرد: افراد متقی همواره در مسیر حق حرکت می‌کنند.

وی ضمن گرامیداشت هفته وحدت با استناد به آیات قرآن کریم در خصوص لزوم حفظ وحدت، افزود: وحدت تنها مختص موضوع خاصی نیست بلکه باید در امور مختلف از حفظ آن در بین خانواده تا بین گروه‌ها و جامعه به عنوان محور قرار بگیرد.

امام جمعه موقت همدان با تأکيد بر اینکه تبعیض بین افراد جامعه امری ناپسند و در دین مبین اسلام مورد نکوهش قرار قرار گرفته است، تصریح کرد: مسئولان و مدیران باید از تبعیض و فرق بین مراجعان به نهاد و ادارات پرهیز کنند و در رسیدگی به امور مردم نهایت عدالت را به کار گیرند چراکه پارتی بازی، رانت و تبعیض آثار مخربی برای جامعه به دنبال دارد.

وی با تأکيد بر اینکه وحدت انسان‌ها را از مفاسد نجات می‌دهد و زمینه توفیق الهی در جامعه را محقق می‌کند، گفت: تفرقه تنها در بین شناخت حق و باطل قابل پذیرش است. توجه به رعایت حق و حقوق دیگران از تاکیدات قرآن و دین مبین اسلام است.

انتهای پیام
captcha