مسعود صاحبی جانباز 70 درصد همدانی به یاران شهیدش پیوست
کد خبر: 4173081
تاریخ انتشار : ۱۲ مهر ۱۴۰۲ - ۱۵:۱۹

مسعود صاحبی جانباز 70 درصد همدانی به یاران شهیدش پیوست

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان همدان گفت: مسعود صاحبی جانباز ۷۰ درصد دفاع مقدس بعد از ۳۷ سال تحمل درد و رنج ناشی از جراحات جانبازی امروز، 12 مهرماه به یاران شهیدش پیوست.

مسعود صاحبی جانباز 70 درصد همدانیمجید صفدریان، مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان همدان در گفت‌وگو با ایکنا از همدان، اظهار کرد: مسعود صاحبی جانباز ۷۰ درصد دفاع مقدس بعد از ۳۷ سال تحمل درد و رنج ناشی از جراحات جانبازی امروز، 12 مهرماه به یاران شهیدش پیوست.

وی افزود: این جانباز پرافتخار مدتی بود به‌دلیل جراحات ناشی از جانبازی در بیمارستان بستری بود که صبح امروز به شهادت رسید. پیکر این شهید بزرگوار جمعه پس از اقامه نماز جمعه بر دستان مردم شهیدپرور همدان از محل حسينيه  امام(ره) تا چهارراه شریعتی تشییع می‌شود و در گلزار شهدای همدان به خاک سپرده می‌شود، هم چنین مراسم فاتحه همان روز در مسجد مهدیه همدان از ساعت ۱۶ الی ۱۷:۳۰ برگزار می‌شود.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان همدان اظهار کرد: مسعود صاحبی متولد سال 1328 در همدان طی 33 ماه نبرد در جبهه‌های حق عليه باطل به درجه جانبازی در ششم اسفندماه سال 1365 در عمليات «كربلای ۵ شلمچه» خوزستان نائل شده بود. اين جانباز بزرگوار از ناحيه صورت، زبان و دندان‌ها مورد اصابت تركش خمپاره قرار گرفته و سال‌ها با رنج این جراحت با ایمانی راسخ و با روحیه‌ای قوی زندگی می‌کرد.

وی گفت: خاطرات این جانباز در کتابی به کوشش همسرش پروین صالحی و به قلم افسانه یکرنگی با عنوان «بعد از خدا تو سزاوار ستایشی» به چاپ رسیده است.

انتهای پیام
captcha