برگزاری دوره ارتقای سطح حافظان و قاریان در کردستان
کد خبر: 4173428
تاریخ انتشار : ۱۵ مهر ۱۴۰۲ - ۰۸:۳۶

برگزاری دوره ارتقای سطح حافظان و قاریان در کردستان

رئیس اداره امور قرآن اوقاف و امور خیریه استان کردستان از برگزاری دوره ارتقای سطح حافظان و قاریان قرآن کریم با حضور قاری بین‌المللی استاد محسن یار احمدی در سنندج خبر داد.

خلیل همتی، رئیس اداره قرآن اوقاف و امور خیریه استان کردستان

خلیل همتی، رئیس اداره امور قرآن اوقاف و امور خیریه استان کردستان در گفت‌و‌گو با ایکنا از کردستان، گفت: دوره ارتقاء سطح حافظان و قاریان قرآن کریم با حضور قاری بین‌المللی استاد محسن یاراحمدی، از اساتید و قاریان بین‌المللی در امامزاده پیرمحمد سنندج برگزار شد.

وی با اشاره به برگزاری این دوره آموزشی در دو بخش بانوان و آقایان افزود: دوره آموزشی ارتقای سطح قاریان و حافظان ویژه بانوان در پنج‌شنبه، 13 مهر و دوره ویژه آقایان در روز جمعه، 14 مهر برگزار شده است.

رئیس اداره امور قرآنی اوقاف و امور خیریه استان کردستان بیان کرد: اولویت شرکت در این دوره آموزشی با برگزیدگان چهل‌وششمین دوره مسابقات سراسری قرآن اوقاف و امور خیریه و کسانی که درخواست برگزاری دوره را داشتند، بود.

وی با اشاره به نیاز قرآنیان به برگزاری دوره‌های آموزشی افزود: شرکت در این دوره‌های آموزشی به ویژه با حضور اساتید مجرب ملی و بین‌المللی تأثیر شگرفی در ارتقای سطح شرکت‌کنندگان در مسابقات خواهد داشت، که در این راستا اداره اوقاف و امور خیریه استان کردستان برگزاری دوره‌های آموزشی را در اولویت خود قرار داده است.

همتی یادآور شد: هرساله با حضور شرکت‌کنندگان در مسابقات قرآنی اوقاف و امور خیریه دوره‌های ارتقای سطح قاریان و حافظان در سطح استان کردستان برگزار می‌شود که بسیار مورد استقبال قرار می‌گیرد.

انتهای پیام
captcha