لزوم گشودن گره‌ها و انجام اقدامات امیدآفرین در جامعه
کد خبر: 4173840
تاریخ انتشار : ۱۶ مهر ۱۴۰۲ - ۱۵:۰۴
حجت‌الاسلام سیدعلیرضا ادیانی مطرح کرد:

لزوم گشودن گره‌ها و انجام اقدامات امیدآفرین در جامعه

رئیس سازمان عقیدتی سیاسی انتظامی گفت:‌ یکی از راه‌های حضور پرشور مردم در انتخابات، گشودن گره‌ها و رفع مشکلات و انجام اقدامات امیدآفرین در جامعه است.

به گزارش ایکنا به نقل از روابط عمومی پلیس، حجت‌الاسلام سیدعلیرضا ادیانی، رئیس سازمان عقیدتی سیاسی انتظامی در نشست سراسری انتظامی کشور با گروه‌های مرجع و اقشار تأثیرگذار، ضمن تبریک هفته انتظامی گفت: انتظامی کشور، وجه اجتماعی نظام است؛ یعنی اگر قرار است آحاد مردم برای یک امری بسیج و در صحنه حاضر شوند این ظرفیت و توان در انتظامی کشور نهفته است.

وی با اشاره به اندیشه‌های ناب بنیان‌گذار انقلاب اسلامی افزود: اعتماد به مردم اساسی‌ترین مؤلفه اندیشه امام خمینی(ره) است. امام راحل به نقش مردم باور داشت، ساختاری را که امام برای نقش‌آفرینی مردم ترسیم کرد جمهوری اسلامی بود.

وی با تأکید به اینکه در قانون اساسی ظرفیت‌های بزرگی برای حضور و مشارکت مردم پیش‌بینی شده است، گفت: اداره کشور در جمهوری اسلامی به نقش مردم گره خورده است و ساختارهای قدرت برآمده از رأی مردم است و مشارکت مردم در تمامی صحنه‌ها تعیین کننده است.

رئیس سازمان عقیدتی سیاسی انتظامی اظهار کرد: انتخابات حضور قانونی مردم برای شکل‌دهی قدرت است. مشارکت بالای مردم در انتخابات، امنیت آفرین است و  هدف دشمنان نیز این است که انتخابات پرشور برگزار نشود، تا امنیت و آرامش مردم آسیب ببیند، تا قطار پیشرفت کشور متوقف شود تا اسلام ضربه بخورد. یکی از راه‌های حضور پرشور مردم در انتخابات، گشودن گره‌ها و رفع مشکلات و انجام اقدامات امیدآفرین در جامعه است.

ادیانی با اشاره به سخنان مقام معظم رهبری که فرمودند «توپخانه دشمن در برابر انتخابات آغاز شده است» گفت: تکلیف ما در برابر این طوفان‌های دشمن، جهاد تبیین، بصیرت افزایی و آگاهی بخشی است، هرکس باید نقش خود را به درستی ایفا کند حتی به اندازه ترغیب یک نفر برای شرکت در انتخابات، همه باید به وظیفه خود و اهمیت انتخابات در سرنوشت کشور آگاه باشند.

وی در بخش دیگر سخنان خود بیان کرد: اسلام بر اصل معرفت بنا شده است و هویت مردم را حفظ می‌کند و به آنها آگاهی می‌بخشد به همین جهت است که امام خمینی(ره) در رابطه با نوع حکومت کشور فرمودند «جمهوری اسلامی نه یک کلام کمتر و نه یک کلام بیشتر.»

انتهای پیام
captcha