حماسه‌ اخیر مردم فلسطین پیروزی اسلام بر کفر بود
کد خبر: 4175173
تاریخ انتشار : ۲۲ مهر ۱۴۰۲ - ۱۲:۳۲
معاون فرهنگی بنیاد شهید البرز:

حماسه‌ اخیر مردم فلسطین پیروزی اسلام بر کفر بود

محمدعلی عالیانی گفت: حماسه‌ اخیر مردم فلسطین پیروزی اسلام بر کفر بود؛ این موجب افتخار است که امروز شاهد فتوحات گروه مقاومتی باشیم که سال‌ها در فلسطین در حال مبارزه هستند.

محمدعلی عالیانی، معاون فرهنگی اداره کل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان البرز

به گزارش ایکنا از البرز، محمدعلی عالیانی، معاون فرهنگی اداره‌کل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان البرز در مراسم تجلیل از خانواده‌های شهدا و ایثارگران اهل تسنن البرزی که صبح امروز، 22 مهرماه در مجموعه فرهنگی و تفریحی عرفان کرج برگزار شد، با بیان اینکه ما در دوران دفاع مقدس حدود 11 هزار شهید از جامعه اهل تسنن تقدیم انقلاب کردیم، گفت: حماسه شهدای اهل تسنن هرگز فراموش نمی‌شود، این نشان می‌دهد که سرزمین ایران متعلق به یک مذهب نیست بلکه سرزمین مادری ما به همه مذاهبی که در این کشور زندگی می‌کنند، تعلق دارد.

وی با اشاره به ۹ شهید و 11 جانباز سرافراز اهل تسنن استان البرز بیان کرد: بنیاد شهید البرز با نگاه دینی به ادیان و مذاهب هیچ فرقی بین ایثارگران قائل نیست، ما هم در این نهاد انقلابی وظیفه ‌داریم به جامعه هدف خود خدمت کنیم و باافتخار این کار را انجام خواهیم داد.

این مسئول با یادآوری اتحاد و وحدت بین شیعه و سنی در دوران انقلاب گفت: در دوران دفاع مقدس این وحدت وجود داشت و در بین رزمندگان شیعه و سنی قابل ‌تشخیص بود چون ارتباط و برادری تنگاتنگ بود، ما حماسه شهدا و ایثارگران اهل سنت را فراموش نخواهیم کرد.

معاون فرهنگی اداره‌کل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان البرز در ادامه به حماسه‌های مردم مظلوم فلسطین در چند روز اخیر اشاره و تصریح کرد: حماسه‌های اخیر مردم فلسطین پیروزی اسلام بر کفر بود، این موجب افتخار است که امروز شاهد فتوحات گروه مقاومتی باشیم که سال‌ها در فلسطین در حال مبارزه هستند.

وی توضیح داد: فلسطین کشوری مظلوم است که با مشکلات داخلی و خارجی دست‌وپنجه نرم می‌کند و با دشمن بزرگی به نام اسرائیل طرف است که به کوچک و بزرگ رحم نمی‌کند، در طول این سال‌ها شاهد جنایات زیادی از سوی اسرائیل نسبت به فلسطینی‌ها بوده‌ایم.

معاون فرهنگی اداره‌کل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان البرز در ادامه با تأکید بر اینکه معنای قدرت، بمباران مردم بی‌گناه نیست، گفت: اسرائیل در حال حاضر هم مردم غزه را زیر بمباران گرفته است، مردم بی‌گناهی که به سیاست ارتباطی ندارند و زندگی روزمره خود رادارند.

عالیانی بیان کرد: اسرائیل به گمان باطل تصور می‌کند با بمباران مردم بی‌گناه قدرتمند است و قدرتش را به نمایش گذاشته است، در حالی‌ که قدرت این است که با دست‌ خالی به دل دشمن بزنید و فتح‌الفتوحی تازه داشته باشید. در دین ما تعریف‌ شده است که با مردم بی‌گناه با رأفت برخورد شود و ما با ریختن خون انسان‌های بی‌گناه در هر جای دنیا مخالف هستیم.

خبرنگار: الناز دادمهر

انتهای پیام
captcha