دستگیری کارشناس رسمی دادگستری در استان مرکزی
کد خبر: 4175290
تاریخ انتشار : ۲۲ مهر ۱۴۰۲ - ۲۰:۵۳

دستگیری کارشناس رسمی دادگستری در استان مرکزی

رئیس کل دادگستری استان مرکزی اظهار کرد: یکی از کارشناسان رسمی این دادگستری به علت دریافت رشوه از طرفین پرونده، بازداشت شد.

حجت الاسلام عبدالمهدی موسوی، رئیس کل دادگستری استان مرکزی

به گزارش ایکنا به نقل از روابط عمومی دادگستری استان مرکزی، حجت‌الاسلام سید عبدالمهدی موسوی، رئیس کل دادگستری استان، گفت: دستگاه قضا با هر گونه فساد در درون و بیرون مجموعه عدلیه، برخورد قاطع و قانونی می‌کند.

وی تاکید کرد: در خصوص یکی از اینگونه جرایم، یکی از کارشناسان رسمی دادگستری با دریافت مبالغی از یکی از طرفین پرونده‌ها، نظریه کارشناسی خود را به نفع وی اعلام می‌کرد که با رصد و پیگیری‌هایی که حفاظت و اطلاعات دادگستری استان مرکزی مشخص شد این کارشناس مبلغی بالغ بر ۷۰ برابر دستمزد کارشناسی از متقاضی دریافت کرده است.

رئیس کل دادگستری استان مرکزی گفت: این فرد به هنگام اخذ رشوه از یکی از طرفین پرونده دستگیر و با قرار بازداشت موقت به زندان معرفی شد و پرونده وی در مرحله تکمیل تحقیقات قرار دارد.

حجت الاسلام موسوی افزود: انتظار است مراجعان به مجتمع‌های قضائی استان مرکزی درخواست فریب مدعیان نفوذ در دستگاه قضائی را نخورند و پرونده خود را از مسیر قانونی دنبال کنند.

وی بیان کرد: مردم از طریق سامانه تلفنی ۱۵۸۰، در شناسایی سو جریان‌های مالی و فساد اداری و مدعیان نفوذ در دستگاه قضائی و سازمان‌های تابعه، قوه قضائیه در استان، با حفاظت و اطلاعات دادگستری استان مرکزی، همکاری کنند.

انتهای پیام
captcha