دانش‌آموختگان عراقی جامعه المصطفی(ص) جنایات رژیم صهیونیستی را محکوم کردند
کد خبر: 4176004
تاریخ انتشار : ۲۶ مهر ۱۴۰۲ - ۰۵:۳۸

دانش‌آموختگان عراقی جامعه المصطفی(ص) جنایات رژیم صهیونیستی را محکوم کردند

تشکُّل دانش‌آموختگان عراقی جامعه المصطفی در خصوص پیروزی‌های نیرو‌های مقاومت اسلامی در سرزمین‌های اشغالی در عملیات طوفان الاقصی و محکومیت جنایات رژیم کودک کش صهیونیستی بیانیه‌ای صادر کردند.

فارغ التحصیلان عراقی جامعه المصطفی جنایات رژیم صهیونیستی را محکوم کردند

به گزارش خبرنگار ایکنا، در این بیانه که شامگاه سه شنبه ۲۵ مهرماه در اختیار ایکنا قرار گرفته، آمده است؛

 بسْمِ اللَّـهِ الرَّحْمَـٰنِ الرَّحِیمِ

(قَضَیْنَا إِلَى بَنِی إِسْرَائِیلَ فِی الْکِتَابِ لَتُفْسِدُنَّ فِی الأَرْضِ مَرَّتَیْنِ وَلَتَعْلُنَّ عُلُوًّا کَبِیرًا * فَإِذَا جَاءَ وَعْدُ أُولاهُمَا بَعَثْنَا عَلَیْکُمْ عِبَادًا لَّنَا أُولِی بَأْسٍ شَدِیدٍ فَجَاسُواْ خِلالَ الدِّیَارِ وَکَانَ وَعْدًا مَّفْعُولاً * ثُمَّ رَدَدْنَا لَکُمُ الْکَرَّةَ عَلَیْهِمْ وَأَمْدَدْنَاکُم بِأَمْوَالٍ وَبَنِینَ وَجَعَلْنَاکُمْ أَکْثَرَ نَفِیرًا * إِنْ أَحْسَنتُمْ أَحْسَنتُمْ لأَنفُسِکُمْ وَإِنْ أَسَأْتُمْ فَلَهَا فَإِذَا جَاءَ وَعْدُ الآخِرَةِ لِیَسُوؤُواْ وُجُوهَکُمْ وَلِیَدْخُلُواْ الْمَسْجِدَ کَمَا دَخَلُوهُ أَوَّلَ مَرَّةٍ وَلِیُتَبِّرُواْ مَا عَلَوْا تَتْبِیرًا).

(لُعِنَ الَّذِینَ کَفَرُواْ مِن بَنِی إِسْرَائِیلَ عَلَى لِسَانِ دَاوُودَ وَعِیسَى ابْنِ مَرْیَمَ ذَلِکَ بِمَا عَصَوا وَّکَانُواْ یَعْتَدُونَ).
صَدَقَ اللَّهُ الْعَلِیُّ الْعَظِیمُ.

 گذشته از درد تفرقه بین مسلمانان و ناهماهنگی سیاست‌های کشورهای برادر در مسیر عادی‌سازی با کسانی که آنها را مورد ظلم و آزار و اذیت قرار دادند، به آنها حمله و سرزمینشان را غصب کردند، ما با افتخار و امید فراوان ایستاده‌ایم. آرمان فلسطین از خاکستر خیانت، بی‌عدالتی، تروریسم و جنایات متجاوزان صهیونیست و استعمارگران حامی صهیونیسم برمی‌خیزد؛ صهیونیسمی که هرگز از فریب و برنامه‌ریزی برای تداوم نابودی بشریت دوری نکرده است. 
کاری که صاحبان این سرزمین (فلسطینی‌ها) در عملیات طوفان الاقصی انجام دادند، هر چقدر هم که با تأخیر باشد، امری طبیعی و نتیجه‌ای واقع‌بینانه است.
آنچه ملت برادر فلسطین در طول سالیان بدبختی و درد و محرومیت و آزار و اذیت و بلعیده شدن کشورشان تحمل کرده و با آن روبرو شده، یکی از بزرگترین جنایات تروریسم و نسل‌کشی یک ملت است.
ما حفظ خون مردم مظلوم فلسطین را از خداوند متعال خواستاریم. از خدا می‌خواهیم که حرکت قهرمانان آنها در درهم شکستن و از بین بردن غرور صهیونیستی گامی در مسیر حمایت از مظلومان باشد و مقاومت اسلامی را در این زمستانی که سراسر جهان را دربرگرفته است پیروز کند. 
أنه سمیع مجیب الدعاء

انتهای پیام
captcha