بیانیه جامعه روحانیون خراسان‌شمالی در محکومیت حمله به بیمارستان المعمدانی غزه
کد خبر: 4176045
تاریخ انتشار : ۲۶ مهر ۱۴۰۲ - ۰۹:۱۴

بیانیه جامعه روحانیون خراسان‌شمالی در محکومیت حمله به بیمارستان المعمدانی غزه

جامعه روحانیون و طلاب خراسان‌شمالی در محکومیت حمله به بیمارستان المعمدانی غزه بیانیه‌ای صادر کرد.

بیانیه جامعه روحانیون خراسان‌شمالی در محکومیت حمله به بیمارستان المعمدانی غزهبه گزارش ایکنا از خراسان‌شمالی، جامعه روحانیون و طلاب خراسان‌شمالی در محکومیت حمله به بیمارستان المعمدانی غزه بیانیه‌ای صادر کرد.

این بیانیه به شرح ذیل است:

«واقتلوهم حيث ثقفتموهم و اخرجوهم من حيث اخرجوكم»

حمله‌ی وحشيانه رژيم منحوس صهيونيستی به بيمارستان المعمدانی و كشتار بی‌رحمانه بيماران و مجروحان و زنان و كودكان پناهنده به اين بيمارستان كه نمايانگر درنده خويی و ددمنشی اين رژيم كودك كش و و جنايتكار می‌باشد دل هر انسان آزاده و پايبند به اصول اوليه انسانيت را به درد آورده و اتمام حجت صريحی بر تمامی سازمان‌های حقوق بشری می‌‎باشد.

بدون ترديد جوانان محور مقاومت و رزمندگان جبهه حق بيش از اين صبر و مدارا را جايز ندانسته و پاسخ كوبنده‌ای به سفاكان اسرائيلی و حاميان شيطانی آنها خواهند داد.

بدون شك سيل خونی كه جنايتكاران صهيونيستی به راه انداخته‌اند خودشان را خواهد برد و طوفان خروش آزادی خواهان اين شجره خبيثه را ريشه كن خواهد کرد.

طلاب و روحانيون خراسان‌شمالی ضمن محكوميت اين جنايت هولناك همگام و همنوا با تمامی اقشار جامعه و عدالت خواهان در تجمع بزرگ مردم انقلابی بجنورد روز چهارشنبه 26مهر واقع در ميدان شهيد شركت خواهند کرد.

«و لينصرنّ الله من ينصره»

انتهای پیام
captcha