بیانیه شورای هماهنگی تبلیغات‌ اسلامی لرستان در پی بمباران بیمارستان المعمدانی
کد خبر: 4176049
تاریخ انتشار : ۲۶ مهر ۱۴۰۲ - ۰۸:۵۴

بیانیه شورای هماهنگی تبلیغات‌ اسلامی لرستان در پی بمباران بیمارستان المعمدانی

شورای هماهنگی تبلیغات‌ اسلامی استان لرستان در پی جنایت رژیم صهیونیستی در بمباران بیمارستان المعمدانی غزه بیانیه‌ای صادر کرد.

بیانیه شورای هماهنگی تبلیغات‌ اسلامی لرستانبه گزارش ایکنا از لرستان، شورای هماهنگی تبلیغات‌ اسلامی لرستان در پی جنایت رژیم صهیونیستی در بمباران بیمارستان المعمدانی غزه در بیانیه‌ای سکوت مجامع بین‌المللی در برابر جنایات بی‌سابقه رژیم صهیونیستی را شرم‌آور دانست. در این بیانیه آمده است:

«در روزهای اخیر شاهد وقوع جنایاتی بوده‌ایم که نظیر آن در تاریخ اتفاق نیفتاده و اسرائیل کودک‌کش با نهایت شقاوت، خوی وحشیانه و ضدبشری خود را در برابر دیدگان جهانیان بیش از پیش علنی نمود.

جنایت اخیر رژیم سفاک صهیونیستی تحت حمایت تسلیحاتی و رسانه‌ای آمریکای جهانخوار به هیچ وجه قابل تطهیر نیست، چراکه این اقدام مصداق بارز جنایت جنگی به‌شمار می‌رود.

اما آنچه که از جنایت رژیم صهيونيستی بدتر و غیرانسانی‌تر است سکوت مجامع بین‌المللی و منادیان دروغین حقوق بشر در برابر  این نسل‌کشی آشکار است.

شورای هماهنگی تبلیغات‌اسلامی استان لرستان ضمن تسلیت به ملت بزرگ فلسطین و همه مسلمانان جهان اعلام می‌دارد: ملت ایران اسلامی همچون همیشه در کنار مردم فلسطین خواهند بود و امیدواریم همه کشورهای منطقه با اقدام فوری و قاطع در برابر این اقدامات وحشیانه ایستاده و مانع از ادامه قتل عام مردم بی‌دفاع و مظلوم غزه شوند.»

یادآور می‌شود، در این راستا همزمان با سراسر کشور امروز، 26 مهرماه در دفاع از مظلومیت مردم فلسطین در شهرهای استان لرستان نیز عزای عمومی اعلام شده است.

انتهای پیام
captcha