اجتماع جامعه قرآنی کشور در حمایت از غزه و محکومیت رژیم صهیونیستی برگزار شد + فیلم
کد خبر: 4176398
تاریخ انتشار : ۲۷ مهر ۱۴۰۲ - ۱۰:۱۳

اجتماع جامعه قرآنی کشور در حمایت از غزه و محکومیت رژیم صهیونیستی برگزار شد + فیلم

اجتماع جامعه قرآنی کشور در حمایت از مردم مظلوم و مقتدر غزه و محکومیت جنایات رژیم غاصب صهیونیستی با حضور جمعی از چهره‌های قرآنی کشور برگزار شد.

به گزارش خبرنگار ایکنا، اجتماع جامعه قرآنی کشور برای حمایت از مردم مظلوم و مقتدر غزه و محکومیت جنایات رژیم غاصب صهیونیستی با حضور جمعی از مدیران، اساتید، پیشکسوتان و چهره‌های قرآنی کشور، شب گذشته، ۲۶ مهرماه، بعد از نماز مغرب و عشا در حسینیه الزهرا(س) مجتمع امام خمینی‌(ره) برگزار شد.

تلاوت ابتدایی این مراسم را حسین فردی، قاری بین‌المللی کشورمان با قرائت آیات ۱۲۵ تا آخره سوره مبارکه نحل و سوره مبارکه اسرا آیات یکم تا هفتم این سوره و در پایان، تلاوت وی با ختم سوره مبارکه کوثر همراه بود.

ابوالفضل خوش‌منش، عضو هیئت علمی دانشگاه تهران و حافظ کل قرآن کریم در ادامه این مراسم سخنانی را پیرامون مبانی قرآنی و مبارزه مردم با رژیم صهونیستی ارائه کرد و بعد از او نیز خالد قدومی، نماینده جنبش مقاومت اسلامی فلسطین(حماس) در تهران سخنانی را پیرامون وضعیت فعلی فلسطین و غزه و جنایات اسرائیل بیان کرد.

در ادامه گروه بین‌المللی تواشیح محمد رسول الله(ص) به اجرای دو قطعه حماسی و قرآنی پرداخت و بعد از این برنامه مهدی صالح، کارشناس مسائل فلسطین به تحلیل وقایع اخیر غزه و فلسطین پرداخت.

حسن ختام این برنامه تلاوت آیاتی از کلام الله مجید توسط حمیدرضا احمدی‌وفا، قاری بین‌المللی کشورمان و یکصدا شدن جامعه قرآنی و دعا برای مردم مظلوم و مقتدر فلسطین و نابودی رژیم ظالم و کودک‌کش صهیونیستی بود.

انتهای پیام
captcha