اولین همایش ملی کارآفرینی با رویکرد تولیدات داخلی در اردبیل برگزار شد
کد خبر: 4176425
تاریخ انتشار : ۲۷ مهر ۱۴۰۲ - ۱۱:۲۳

اولین همایش ملی کارآفرینی با رویکرد تولیدات داخلی در اردبیل برگزار شد

اولین همایش ملی کارآفرینی با رویکرد تولیدات داخلی با پذیرش ۱۵۰ مقاله در دانشگاه محقق اردبیلی برگزار شد.

اولین همایش ملی کارآفرینیبه گزارش ایکنا به نقل از دانشگاه محقق اردبیلی، اولین همایش ملی کارآفرینی با رویکرد تولیدات داخلی با پذیرش ۱۵۰ مقاله، 26 مهرماه در دانشگاه محقق اردبیلی برگزار شد.

جبرائیل رزمجو، معاون پژوهش و فناوری دانشگاه محقق اردبیلی در اولین همایش ملی کارآفرینی با رویکرد تولیدات داخلی در دانشگاه محقق اردبیلی با بیان اینکه هدف از همایش‌ها آشنایی و همکاری محققین است، گفت: امیدواریم در برگزاری هرچه بهتر و بیشتر این همایش‌ها و در نتیجه آن حل مشکلات جامعه موثر باشیم.

وی افزود: در تلاشیم تا این همایش به یک همایش بین‌المللی تبدیل شود و در این راستا بتوانیم از حضور کارآفرینان کشورهای مختلف بهره‌مند شویم.

معاون پژوهش و فناوری دانشگاه محقق اردبیلی با اشاره به اینکه کارآفرینی یکی از مقوله های بسیار مهم است که در توسعه کشورها اهمیت ویژه‌ای دارد، تصریح کرد: هر کشور توسعه یافته‌ای از مسیر کارآفرینی گذر کرده است، دانشگاه محقق اردبیلی نیز می‌کوشد تا دانشگاه کارآفرینی باشد.

عضو هیأت علمی دانشگاه محقق اردبیلی اضافه کرد: کشوری که پرچم‌دار تولید و اقتصاد باشد موفق نیست بلکه کشوری موفق است و پیشرفت می‌کند که کارآفرینان آن  پرچم اقتصاد را به دست گرفته باشند. لذا وظیفه مسئولین است که از کارآفرینان حمایت کرده و آنها را ترغیب و تشویق نمایند تا با ایجاد اشتغال رونق اقتصادی را فراهم سازند.

وی با بیان اینکه کارآفرینی هنر است و این دانش و جسارت می‌خواهد، افزود: تولیدات داخلی اهمیت ویژه‌ای دارد و اگر مایل به رونق اقتصادی و خواهان افزایش درآمد مردم هستیم باید ترویج فرهنگ استفاده از تولیدات داخلی انجام گیرد.

معاون پژوهش و فناوری دانشگاه محقق اردبیلی تاکید کرد: بها دادن به تولیدات داخلی از خودمان شروع می شود، از طرف دیگر افزایش کیفیت تولیدات نیز حائز اهمیت است.

انتهای پیام
captcha