قتل عام بی‌گناهان غزه محاسبه غلط اسرائیل است
کد خبر: 4176490
تاریخ انتشار : ۲۷ مهر ۱۴۰۲ - ۱۷:۳۴

قتل عام بی‌گناهان غزه محاسبه غلط اسرائیل است

جنایت قتل عام بی‌گناهان غزه بهانه و دستاویز نادرست محاسباتی اسرائیل و در واقع زمینه نابودی صهیونیزم است که با قیام و انزجار ملت‌های جهان زودتر از 25 سال به سرانجام می‌رسد.

پوستر بیانیه سپاه ناحیه مقاومت شهرستان ساریبه گزارش ایکنا از مازندران، سپاه ناحیه مقاومت بسیج شهرستان ساری، در پی حملات هوایی و بمباران بیمارستان المعمدانی غزه توسط جنگنده‌های ارتش رژیم جعلی اسرائیل و به خاک و خون کشاندن مردم بیگناه، زنان، کودکان و بیماران و پناهجویان در این بیمارستان، بسیجیان و پاسداران سپاه مرکز مازندران با تجمع و قرائت بیانیه ضمن ابراز همدردی با خانواده‌های شهدای اخیر و مردم فلسطین، این اقدام را مصداق بارز نسل کشی جمعی و در زمره جنایت جنگی دانست.

در  این بیانیه آمده است:

بسم الله الرحمن الرحیم

أُذِنَ لِلَّذِينَ يُقاتَلُونَ بِأَنَّهُمْ ظُلِمُوا وَ إِنَّ اللَّهَ عَلى‌ نَصْرِهِمْ لَقَدِيرٌ «حج/39»

به كسانى كه همواره و مظلومانه مورد تهاجم و قتل عام قرار گرفته‌اند، اجازه دفاع و جهاد داده شده است و البتّه خداوند بر يارى آنان قادر است.

اینک استکبار جهانی و صهیونیسم کودک‌کش، که سال‌ها است با اقدامات جنایتکارانه و منافقانه به حیات نامشروع خود ادامه می‌دهد، برای جبران شکست مفتضحانه خود، دیوانه‌وار بمباران مردم بی‌دفاع و محاصره‌شده غزه را در مقابل دیدگان مردم جهان در پیش گرفته و آشکارا دست به یک نسل‌کشی دیگر می‌زنند و در اقدامی شرم‌آور، بیمارستان المعمدانی در غزه مظلوم را مورد حمله مذبوحانه خود قرار دادند که موجب شهادت بیش از هزار نفر از مردان و زنان و کودکانی شد که به آنجا پناه آورده بودند.

بی شک عملیات قهرمانانه مجاهدان فلسطینی  در عمق اراضی اشغالی به منطور بازپس‌گیری سرزمین مادری‌شان که پس از 75 سال اشغال انجام گرفته است گرچه اقدامی دیر هنگام، اما بجا و قابل حمایت است.

حال که رژیم جانی و کودک‌کش اسرائیل با حمایت استکبار آمریکا و انگلیس خبیث، پس از عملیات حقه مجاهدان فلسطینی، جنایت قتل عام علیه بیگناهان، بیماران، پناه‌جویان، زنان و کودکان غزه را مرتکب گردید و آن را بهانه و دستاویز نادرست محاسباتی  قرار داده، باید بداند، در واقع زمینه نابودی خود را فراهم کرد که به‌خواست خدا و قیام ملت‌ها، مجازات و محو رژیم غاصب با انزجار جهانی زودتر از 25 سال به سرانجام رسد.

سپاهیان و بسیجیان مرکز استان مازندران هم‌چون دیگر آزادگان جهان و کشور ضمن عزاداری این روز غمبار اقدام جنایتکارانه اسرائیل را محکوم کرده و از مجامع بین‌الملل خواستار اتخاد سریع تدابیر برای پایان دادن جنایت اسرائیل و مجازات شدند.

این مردم رجا و امید واثق دارند که یاری خدا به یاری دهندگان دین و ارزش‌های الهی نزدیک است.

ان تنصرو الله ینصرکم و یثبت اقدامکم

انتهای پیام
captcha