اعلام زمان برگزاری آزمون استخدامی وزارت بهداشت در استان مرکزی
کد خبر: 4176696
تاریخ انتشار : ۲۹ مهر ۱۴۰۲ - ۰۷:۵۴

اعلام زمان برگزاری آزمون استخدامی وزارت بهداشت در استان مرکزی

رئیس جهاددانشگاهی استان مرکزی بابت مشکل بوجود آمده در فرآیند برگزاری آزمون استخدامی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی و لغو این آزمون از شرکت‌کنندگان عذرخواهی کرد و گفت: آزمون پنج‌شنبه، 11 آبان برگزار خواهد شد.

محسن مرادی، رئیس جهاد دانشگاهی مرکزی

به گزارش ایکنا به نقل از روابط عمومی جهاددانشگاهی استان مرکزی، محسن مرادی، رئیس جهاددانشگاهی استان، بابت مشکل بوجود آمده در فرآیند برگزاری آزمون استخدامی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی و لغو این آزمون از شرکت‌کنندگان عذرخواهی کرد.

وی بیان کرد: جمعه، 28 مهر، روز برگزاری آزمون استخدامی وزارت بهداشت در سراسر کشور و قرار بود این آزمون توسط جهاددانشگاهی در استان مرکزی برگزار شود، اما متأسفانه به علت بروز مشکلات فنی ایجاد شده و عدم تطابق شماره صندلی‌ها و دفترچه سوالات داوطلبان، در برگزاری آزمون اختلال ایجاد شد.

مرادی افزود: بر این اساس، برای رعایت حق شرکت کنندگان و عدم تضییع حقوق آنان، تصمیم به لغو این آزمون گرفته شد؛ از این رو از همه شرکت‌کنندگان، به‌ویژه شرکت کنندگانی که از شهرستان‌های استان برای حضور در آزمون به اراک آمده بودند عذرخواهی می‌کنم. این آزمون پنج‌شنبه، 11 آبان با رعایت تمامی الزامات لازم و با هماهنگی سازمان اداری و استخدامی کشور و وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی برگزار خواهد شد.

مرادی گفت: آنچه در فضای مجازی درخصوص تقلب و لو رفتن سؤالات مطرح شده به هیچ‌وجه صحت ندارد و لغو آزمون تنها به‌دلیل مشکلات فنی ایجاد شده انجام شد.

وی اظهار کرد: کمیته‌ای توسط استانداری مرکزی برای بررسی ابعاد این مسئله و شناسایی مقصران احتمالی و برخورد قانونی با آنها تشکیل شده است.

انتهای پیام
captcha